Olenko teidän mielestä ihan hömppä

Vierailija

Olen 50+ lapseton sinkkunainen . Kaikki ylimääräinen raha menee kauneuden hoitoon ,luontaistuotteihin ja vaatteisiin.

En ostele kotiin mitään ylimääräisiä tavaroita. Tykkään askeettisesta elämäntavasta.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen 50+ lapseton sinkkunainen . Kaikki ylimääräinen raha menee kauneuden hoitoon ,luontaistuotteihin ja vaatteisiin.

En ostele kotiin mitään ylimääräisiä tavaroita. Tykkään askeettisesta elämäntavasta.

Kauneutesi ovat jo eilispäivän lumia, kauniita hiutaleita, jotka ovat jo sulaneet loskaksi. Voit siirtyä jo askeettisen ulkonäköön. Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kauneutesi ovat jo eilispäivän lumia, kauniita hiutaleita, jotka ovat jo sulaneet loskaksi. Voit siirtyä jo askeettisen ulkonäköön. Mies

Näin on.

Vierailija

Olet oma itsesi, elät kuin sinun pitääkin. Voit olla hömppä tai sitten et, sillä ei ole niin merkitystä. Nauti elämästä niinkuin hyväksi koet.

Vierailija

Sanamuoto oli hassu, askeettinen elämäntapa ei mulle tarkoittaisi suuria määriä vaatteita tai suureellista kauneudenhoitoa vaan niissäkin kohtuutta/niukoilla panostuksilla toimeen tuloa. Mutta sinähän siis teet elämästäsi ihan sellaisen kuinkuin sinä haluat, älä turhaan kysy muilta lupia :)

Vierailija

Et. Itse kyllä sijoittaisin mieluummin ylimääräset rahat taiteeseen, kulttuuriin ja ehkä matkusteluun... en ole koskaan intoillut vaatteista tai kauneudenhoidosta. Jos oikeasti on paljon ylimäärästä ja mietit mihin käyttää, niin muista, että tarvitsevia on paljon! Sekä rahalle että ajalle.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat