Fuckbuddy muija ei ymmärrä lähteä kotiin

Vierailija

Ollaan fwb-suhteessa yhden muijan kanssa. Pannaan 2-3 kertaa viikossa. Yleensä silloin kun minä pyydän hänet käymään. Tänään oli yksi noista päivistä ja kysäsin että voitko tulla tänään. Hän vastasi myöntävästi ja pari tuntia sitten tyhjensin kassit häneen. No nyt tämä muija ei sitten ymmärrä lähteä. Hän makaa sohvalla vieressäni ja katsellaan tässä telkkaria. Kysyin että eikö sun olisi iaka lähteä jo mutta hän sanoi, että haluaa olla täällä vielä hetken ja tuli iholle kiinni.
On joskus ennen kin ehdottanut esim. että voitaisiin tehdä jotain "pariskunta" juttuja, mutta en ole niihin suostununt. Pelkään, että tämä muija on rakastunut muhun. Vituttaa kun olen ilmeisesti niin ihana että on mahdotonta pitää muijien tunteet aisoissa.
No kuitenkin, miten pääsen eroon tälläisestä takiais-naisesta?
M26

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootpa sä julma ihminen

Miten niin tein jo heti alussa selväksi että en kaipaa parisuhdetta tältä muijalta. Omapa on vika jos ei pysty pitää tunteitaan kurissa, vaikka mun kohdalla se ymmärrettävästi on vaikeeta ;)) 

AP

Vierailija

Sanot sille että sillä on hampaiden välissä jotain, tai korjaa tukkansa.

Tämän jälkeen ilmoitat että hississä on lähin peili.

Vaikka aloituksen tekikin väsynyt av-mamma, on tämä toimiva keino.

Vierailija

Mulla oli joskus sama tilanne, toisinpäin vain, minä nainen ja mies ei tajunnut lähteä. Tekstasin kaverille ja pyysin sitä soittamaan ja keksimään jonkun tärkeän menon nyt heti. Kyllä mies sit lähti kun lähdin omille "asioilleni".

Olet tainnut saada hankalan tapauksen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpa sä julma ihminen

Miten niin tein jo heti alussa selväksi että en kaipaa parisuhdetta tältä muijalta. Omapa on vika jos ei pysty pitää tunteitaan kurissa, vaikka mun kohdalla se ymmärrettävästi on vaikeeta ;)) 

AP

No en mä ainakaan ees ihastuis jos ilmaiset itseäs noin muutoinkin. Hyi

Vierailija

Sä olet sairas, ap. Tajuaisit, että naiselle kehittyy seksissä aina syvemmät tunteet. Jos kohtelet kylmästi häntä, niin aiheutat takuulla henkiset vauriot loppuelämäkseen. Hän tulee sairastumaan masennukseen, ahdistukseen ja ehkä syömishäiriöön!

Vierailija

Näytin sille tän ketjun kuten parissa kommentissa sanottiin ja sehän toimi :DD 

Lähti naama punasena aika äkkiä menemään. Naiset tuntien voin sanoa, että tältä muijalta menee se viikko kunnes haluaa taas lisää. Kun antaa naiselle kunnolla kyrpää ne jää siihen koukkuun.

AP

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat