Bloggaaja toivoo itsestään palstakeskustelua

Vierailija

Nimi sensuroitu, näin bloggaaja kommentoi itsestään bloginsa keskustelussa:
Persoonaton, huonon maun edustaja, blondi ja jossain määrin pissiskin saatan olla, mutta multa löytyy voimakas oma tahto :D

Siellä av-palstalla kulkee yksi tai kaksi päästään vialla oleva ihminen, jotka suhtautuvat oksettavan fanaattisesti minuun ja tyrmäävät kaiken keskustelun. Veikkaan että moni palstalla inhoaa mua vain sen takia, kun luulevat että itse kiellän keskustelun ja ilmiannan viestejä sata kertaa päivässä. Heiltä saan myös aina paljon paskaa ja uhkailua blogiin.

Mua inhottaa että sillä palstalla on epätasa-arvoiset säännöt, monia bloggaajia kun haukutaan siellä todella inhottavasti, sitten esimerkiksi mun blogista siellä ei keskustella ollenkaan. Pitäisi olla joko niin, että kaikki bloggaajakeskustelut kielletään, tai sitten niin että kaikki loukkaavat ja valheelliset viestit poistetaan ketjuista mahdollisimman nopeasti ("näin X:n myymässä itseään steissillä illalla" - joo en todellakaan ollut siellä päinkään.)

Otsikon perusteella palstalla on ollut monia hyviäkin keskusteluja, joita en itse ole ehtinyt lukemaan kun ne poistuvat nopeammin kun ehtii kissaa sanoa. Sitten ne pettyneet keskustelijat vaeltavat mun blogiin ja ruikuttavat, että kasvata paksumpi nahka, älä pidä blogia kun et kestä kritiikkiä. Mä kestän oikein hyvin kritiikkiä, en vain sitä blogiini saa, ja siksi toivoisinkin että kritiikki ohjautuisi palstalta myös blogiin, kun sitä en kerkeä keskusteluista ikinä lukemaan.

Kommentit (8)

Vierailija

Täällä on blogisota ja siitähän me ollaan jo tiedetty noin 3 vuotta, bloggaajat ilmiantavat toistensa keskusteluja muka loukkaantuneina, koska eivät siedä sitä että muista bloggaajista keskustellaan edes negatiiviseen sävyyn.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siellä av-palstalla kulkee yksi tai kaksi päästään vialla oleva ihminen, jotka suhtautuvat oksettavan fanaattisesti minuun ja tyrmäävät kaiken keskustelun. - -

esimerkiksi mun blogista siellä ei keskustella ollenkaan.

Yhdessä lauseessa sanotaan, että blogista keskustellaan täällä ja toisessa, ettei keskustella.

Itse en tiedä, kenestä tässä edes on kyse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siellä av-palstalla kulkee yksi tai kaksi päästään vialla oleva ihminen, jotka suhtautuvat oksettavan fanaattisesti minuun ja tyrmäävät kaiken keskustelun. - -

esimerkiksi mun blogista siellä ei keskustella ollenkaan.

Yhdessä lauseessa sanotaan, että blogista keskustellaan täällä ja toisessa, ettei keskustella.

Itse en tiedä, kenestä tässä edes on kyse.

Tarkoitti varmaankin sitä, että keskustelut poistetaan eli keskustelu on kielletty kuten esim. Pipsasta. En tiennyt että niitä pyhiä bloggaajia on muitakin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat