Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työharjoittelu keskeytetty- mitä nyt tapahtuu?

minäpävain

Hei.

Olen kolmannen vuoden lh opiskelija. Minulla on ollut vaikea syksy, koska elämässäni on tapahtunut kaikenlaista ei niin-mukavaa. Poissaoloja kertyi paljon.

Pääsin kuitenkin aloittamaan 6,5vkon työharjoittelun. Alku meni hyvin kunnes vastoinkäymiset taas jatkuivat, ja jouduin olemaan 5 päivää poissa töistä. Nyt sitten sain viestin opettajaltani ja hän kertoi että harjoitteluni on keskeytetty ja että minun tulee ottaa yhteyttä ryhmänohjaajaan.

Ei voi muuta sanoa kuin että olen todella pettynyt itseeni. Suorastaan pelottaa kuinka tässä käy. Siksi en ole vielä ottanut ro yhteyttä..

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Kuinkahan tässä käy? Haluaisin todellakin valmistua ensi keväänä, mutta saa nähä onko enää mahollista...

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Nyt vaan yhteyttä siihen ohjaajaan ja yhdessä mietitte jatkot. Mitä vastoinkäymisiä tarkoitat? Ei harjoittelusta voi vaan sopimatta olla pois. Jos ongelmia on, niin varmasti jotain olisi voinut harjoittelupaikan kanssa sopia, mutta jos vaan jättää menemättä niin se on vain huonoa käytöstä.

Vierailija

Haitko sairaslomatodistuksen,vai jätitkö vain menemättä?
Otahan yhteys koululle,heti eikä huomenna. Pääset opettajan kanssa selvittelemään tilannetta ja pääsette varmaan jonkinlaiseen ratkaisuun asiassa.

Vierailija

No et tietenkään valmistu keväällä, jos et saa harjoittelua suoritettua, eikä se varmaankaan enää ole mahdollista tässä aikataulussa.