Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies: Peppu vai tissit?

Vierailija

1. Oletko peppu- vai tissimies?
2. Mitä se käytännössä tarkoittaa?

Kommentit (10)

Vierailija

Ohis, mutta täällä on ollut jotenkin epätavallisen paljon tissi- ja takapuolikeskusteluja viime aikoina. Osittain minun vikani, sillä olen niihin osallistunut ja sellaisen aloittanutkin. Syytän ovulaatiota.

Vierailija

Pyllyistä tykkään enemmän, mutta se ei tarkoita että tykkäisin isoista. Hyviä pyllyjä on monenlaisia. Jenni Dahlmanilla on liian pieni ja Kim Kardashianilla liian iso. Niiden välimaastoon sijoittuu parhaimmat.

Vierailija

Peppumies. Siksi että hyvää, aavistuksen verran isoa "löysääntynyttä" on kiva läiskäytellä kun ottaa naisen doggyssa. Tai tanssilattialla voi laskea kätöset kivan pyöreille & pehmeille peppuposkille ja vähän puristella.

Vierailija

Aika lailla 50-50, riippuu naisesta. Toisilla näyttää perse paremmalta ja toisilla taas tissit. Oon enemmän kokonaisuus-miehiä.

Vierailija

Tämä on minulle hankala kysymys, koska tutkailen mielelläni molempia. Peppuja näen enemmän alaspäin suuntautuvan katseeni ansiosta, mutta tissien suhteen olen ns "vaativampi". Olen ehkä molempia, mutta en kumpaakaan, koska ei minulle ole lopulta mitään merkitystä millaiset pamppulat kummassakin päässä naisen vartaloa on. Tissit on ehkä kivempia, varsinkin sellaiset isohkot ja kivasti hölskyvät. Kaikkia peppuja tekisi taas mieli hipelöidä... Kyllä, olen perverssi.

Terveisin Naispelko22

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat