Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä seurattavaa siis semmoisissa instagrameissa on? Kertokaa ihan tietämättömälle

Vierailija

Ymmärrän että voi ihailla tai jopa fanittaa jotain muusikkoa tai näyttelijää tai jotain muuta julkkista. Olen nuorena, eli noin 80-luvulla fanittanut bändejä ja seurannut muusikkoja minäkin.

Nyt olen aika out tässä uudessa seuraamisessa. Mitä ideaa on katsoa uudestaan ja uudestaan valokuvaa jostain samasta ihmisestä. Ja sitten se on välillä eri vaatteissa ja taustalla on eri maisema. Muutenhan ne on aina samannäköisiä, ja sama ilme ja sama tyyppi. Kävin katsomassa jotain julkkiskaunotarta ja sillä oli vissiin joku pakkomielle siitä naamastaan, kun KAIKKI kuvat oli VAAN yhdeltä puolelta kasvoja. Siis sivusivun jälkeen sitä samaa.
Eikä ne muutkaan näytä sen suurellisimpia vaihteluja niissä olevan.

Kysymys kuuluu, että mitä seuraamista siinä on? Mitä sieltä on tarkoitus saada ja löytää? En tajua. Missä se kiinostavuus sieltä löytyy? Enkö vaan osaa katsoa?

Kommentit (6)

Vierailija

Sehän riippuu ihan siitä, mistä on kiinnostunut.

Minä seuraan muutamia ystäviäni, jotka päivittävät kuvia ihan normiarjestaan. Ja kyllä, minua kiinnostaa, mitä Maijan kissalle kuuluu ja mitä Riitta kokkasi. On mukavaa päästä mukaan ystävien arkeen edes virtuaalisesti, kun tosielämässä se ei pitkien välimatkojen takia onnistu. Kaukaisempien tuttavien tekemiset eivät kiinnosta, mutta siksipä en heitä seuraakaan. Lisäksi seuraan pitkää listaa luontokuvaajia, koska harrastan itsekin luontokuvausta. Selfieitä silmilleni pomppii äärimmäisen harvoin.

Vierailija

No ei niitä naamakuvia jatkuvasti pommittavia ole pakko seurata :D

Onhan siellä vaikka minkälaista sisältöä, itsekkin seuraan tuttujen ja muutaman julkkiksen lisäksi lähinnä sellaisia jotka laittaa maisemakuvia, huumorikuvia ja eläinkuvia.

Vierailija

Miksi sä seuraat jotain selfiepostaajia? Mä seuraan matkailuaiheita, katuvalokuvausta, luontokuvia, taidetta. Mulla on n. 150 seurattavaa, eikä yksikään postaa kuvia itsestään. En myöskään itse laita kuvia itsestäni.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat