Viesti nainen26v:lle

Vierailija

Vai onkohan se nykyään jo 27v? Et ole yhtään minkään arvoinen. Ketään ei kiinnosta jos teet itsellesi jotakin tai jos koeputkilapsellesi kävisi jotakin. Ketään ei myöskään kiinnosta jos saat keskenmenon vielä joskus, joten sitä on ihan turha tulla tänne empatian toivossa itkemään. Usko pois, ketään ei voi vähempää kiinnostaa sun asiat tai sun mielipahasi.

Kommentit (10)

Vierailija

Olen jo 27v. Enkä mä usko pois hae yhtään keneltäkään mitään empatiaa. Se läksy on opittu että olen toivonut sellaista ihmisiltä liikaa koska se on sitä empatiaa jota en ole koskaan lapsena saanut. Mun on pitänyt ymmärtää että en voi sellaista ihmisiltä hakea ja vain minä voin nostaa itseni pohjalta jos jotain sattuu. Oli se sitten keskenmeno tai jotain vähemmän kipeää. Tuota en ihan täysin usko ettei kukaan välittäisi jos lapselle käy jotain. T. Nainen26v, Elisa. Tästä lähtien nainen27v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen jo 27v. Enkä mä usko pois hae yhtään keneltäkään mitään empatiaa. Se läksy on opittu että olen toivonut sellaista ihmisiltä liikaa koska se on sitä empatiaa jota en ole koskaan lapsena saanut. Mun on pitänyt ymmärtää että en voi sellaista ihmisiltä hakea ja vain minä voin nostaa itseni pohjalta jos jotain sattuu. Oli se sitten keskenmeno tai jotain vähemmän kipeää. Tuota en ihan täysin usko ettei kukaan välittäisi jos lapselle käy jotain. T. Nainen26v, Elisa. Tästä lähtien nainen27v.

Älä sitten itke jos sulle sattuu jotain, ainakaan tänne. Ap.

Vierailija

Kyllä saa itkeä, miksei saisi? Mutta pointti on se että itse täytyy nostaa itsensä sieltä pohjalta. Omasta itsestä pitää löytyä se sisäinen äiti joka antaa sitä empatiaa jotta ei ole riippuvainen siitä muiden empatiasta ja satuta sitten itseään kun ei sitä keneltäkään saa. Nainen27v/Elisa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa itkeä, miksei saisi? Mutta pointti on se että itse täytyy nostaa itsensä sieltä pohjalta. Omasta itsestä pitää löytyä se sisäinen äiti joka antaa sitä empatiaa jotta ei ole riippuvainen siitä muiden empatiasta ja satuta sitten itseään kun ei sitä keneltäkään saa. Nainen27v/Elisa

Lässynlää. Tiedätkö että sussa on vikaa kun et saa keneltäkään sitä empatiaa. Pakkosikiäjä ja enkkubulli!

Vierailija

Ja sitten tullaan itkemään että yhyy otin taas lääkkeitä :) ja lapsi meinasi jäädä äidittömäksi. Toki takuulla olisi onnellisempi äidittömänä tässä Elisan tapauksessa.

Vierailija

Kuulkaas av-mammat, teissä ei ole mitään sen parempaa kun tässä nuoressa naisessa jota arvostelette. Kyllä luulisin että teilläkin taitaisi olo olla melko koetuksella jos olisitte hedelmöityshoidoissa, saisitte keskenmenon ja ette saisi mieheltänne mitään tukea. Sitten kirjoittaisitte tänne ja saisitte pelkkää haukkumista. Ja sitten viimein kun se uusi raskaus alkaa ja onnistuu ja kertoisitte siitä niin pelkkää haukkumista vaan ja jopa kommentteja joissa toivotaan synnytykseen kuolemista. Ja nykyään toivotte pahoja asioita nainen27v:n pienelle tyttärelle, Hävetkää! Haaskat!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat