Töitä tekevälle löytyy-paskapuhetta

Vierailija

Ei ole löytynyt, vaikka olen valmis tiskaamaan ja siivoamaan. Ihan perseestä tämä tilanne. Joka päivä ahdistaa yksi päivä lisää työttömänä. Liitolta saan vielä rahaa, mutta mä haluan töihin!

Kommentit (15)

Vierailija

Löytyy niitä orjaduuneja, tempputyöllistämispaikkoja. Mitään muuta ei sitten löydy, puhelin lyödään kiinni siinä vaiheessa kun kysyt, että meinaatteko ihan oikeata palkkaa maksaa.

Vierailija

Tämä on ns. eliitin keino syyllistää vastoin tahtoaan työttömiksi syrjäytettyjä. Joskus myös ns. hyödylliset idiootit komppaavat.

Vierailija

Kyllähän sitä puhelinmyyntityötä provikkapalkalla aina löytyy. 

Tai sitten voi mennä siivoamaan. 2 tuntia aamulla ja saman verran illalla, hyvällä tuurilla pari kertaa viikossa. Oma auto vaaditaan.

Jee.

Vierailija

Kyllä mä menisikin siivoamaan silloin tällöin, mutta kun ei oteta.
Tuntuu, että joka paikkaan tarvitaan suhteita, ei ole.
Puhelinmyyntiä olen kokeillut ja jos ilman palkkaa on valmis tekemään työtä, niin mikäs siinä, mutta kun laskutkin pitäis maksaa.

-Ap

Vierailija

Olemme nyt elinkeinoelämän toivomasa tilanteessa; on suuri työttömien varasto. Sieltä sitten voi tarvittaessa ammentaa. Palkkaakin maksetaan - ehkä - mutta ei toki liikaa...

Vierailija

Kiitos kommenteista! Jatkan siis hakua enkä vaivu onnettomana sängyn pohjalle.
Voi teitä onnellisia, jotka saatte nousta aamulla töihin, älkää valittakko, koska tämä jos jokin tekee ihmisen onnettomaksi--> työttömyys
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole löytynyt, vaikka olen valmis tiskaamaan ja siivoamaan. Ihan perseestä tämä tilanne. Joka päivä ahdistaa yksi päivä lisää työttömänä. Liitolta saan vielä rahaa, mutta mä haluan töihin!

Eiköhän kohta tähän tule tavanomainen työttömyysprovo kertomaan että olet laiska. Tällä hetkellä taitaa olla muodissa piilotyöpaikkojen hakemattomuudella syyllistäminen.

Vierailija

Hei, missä duunissa olisit hyvä ja innostunut? Hae niitä duuneja avoimella hakemuksella paikoista, joissa on potentiaalia. Ota keikatkin vastaan. Saat jalkaa ovenväliin ja suhteita.

Vierailija

Ap. Ihana kuulla, että kaltaisiasi vielä on. Mene vuokrafirman kautta jos ei tärppää muuten, ainakin näin on moni työllistynyt täällä Idässä, missä työt ovat tiukassa. Hassua, että joku puhuu orjatöistä, kyllä ihmiset saavat työstään ihan TESin mukaista palkkaa. Koita jaksaa. Kannattaa tehdä itsensä mieleenpainuvaksi, eli kun näet vapaan työpaikan 1. Soita ja kysele työstä niitä näitä, ole kiinnostunut. 2. Laita hakemus. 3. Soittele myös niihin firmoihin joilla ei ole avoimia paikkoja ja ole kiinnostunut. Minulle on pari kertaa käynyt niin, että on jo puhelimessa kysytty milloin voin aloittaa. Tsemppiä! Arvostan.

Vierailija

Olen tällä hetkellä työkkärin orjaduunissa ja etsin samalla työpaikkaa. Tiedän miltä susta tuntuu!

Mollin sivuilla on aika paljon erilaista, mutta kaikkeen vaaditaan joku hemmetin erikoiskoulutus, itse olen vain merkonomi. Esimerkiksi lehmien hoito - siihenkin pitää olla vuosien tutkinto nykyään! Varastohommiakin voisin tehdä, mutta pitäisi olla kokemusta ja osata ajaa trukkia ja tietää kaikenlaista kirjanpidosta. Voisin vetää iltapäiväkerhoa lapsille, mutta siihenkin vaaditaan jokin sotetutkinto. Siivousfirmoissa olen listoilla, heillä ei ole tarjota kuin 0,5h/päivä iltatöitä ja paikat niin kaukana että pitäisi autolla ajaa - eli toisinsanoen joutuisin itse maksamaan siitä, että saan käydä töissä. Puhelinmyyntiä en pidä työnä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen tällä hetkellä työkkärin orjaduunissa ja etsin samalla työpaikkaa. Tiedän miltä susta tuntuu!

Mollin sivuilla on aika paljon erilaista, mutta kaikkeen vaaditaan joku hemmetin erikoiskoulutus, itse olen vain merkonomi. Esimerkiksi lehmien hoito - siihenkin pitää olla vuosien tutkinto nykyään! Varastohommiakin voisin tehdä, mutta pitäisi olla kokemusta ja osata ajaa trukkia ja tietää kaikenlaista kirjanpidosta. Voisin vetää iltapäiväkerhoa lapsille, mutta siihenkin vaaditaan jokin sotetutkinto. Siivousfirmoissa olen listoilla, heillä ei ole tarjota kuin 0,5h/päivä iltatöitä ja paikat niin kaukana että pitäisi autolla ajaa - eli toisinsanoen joutuisin itse maksamaan siitä, että saan käydä töissä. Puhelinmyyntiä en pidä työnä.

Minä myös merkonomi :) olisi pitänyt valita ammatti tarkemmin.
Olen hakenut vuokrafirmojen kautta ihan mitä tahansa-töitä, ei ole kuulunut mitään. Olen kotoisin e-pohjanmaalta ja uskon, että taitaa olla aika laajentaa etsintää etelä-Suomeen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat