Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meinaan minäkin lähteä facebookista

Vierailija

En halua tehdä siitä mitään numeroa, mutta haluaisitteko, että ilmoitan jotain, syyn vaikka? Oikeastaan ei edes ole mitään syytä, koetan vaan "poistaa itseäni" netistä mahdollisimman paljon. Siihenkään ei ole mitään muuta syytä kuin ajattelin mennä todelliseen elämää katsomaan, onko siellä vielä joku.

Kommentit (6)

Vierailija

Ilmoita ihmeessä. Kerro ihan asiallisesti, että Facebook on vienyt liikaa aikaasi yms ja kiitä samalla kavereitasi siellä.  Kerro samalla miten sinut jatkossa tavoittaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmoita ihmeessä. Kerro ihan asiallisesti, että Facebook on vienyt liikaa aikaasi yms ja kiitä samalla kavereitasi siellä.  Kerro samalla miten sinut jatkossa tavoittaa.
Mistähän ihmiset tavoitettiin ennen Fb:tä. Minusta on ihanaa, kun minua ei tavoiteta koko ajan.

Vierailija

Jos olet se mun facekaveri joka postaa jatkuvasti arvoituksia tyyliin "taas sattui sellainen juttu että :(((. " tai "luulen että on tullut aika sanoa heippa eräille tyypeille" niin kuule ole sanomatta syytä tai sano, mutta lopeta tosiaan facen käyttö.

Vierailija

Älä laita mitään syytä. Se on jotenkin turhaa ja noloa. Poistat vain profiilisi, kuten mä tein. Kyllä siitä huomaa, ketkä huomaa, ettet siellä ole. He soittavat tai tekstaavat sitten sinulle. Loput eivät edes huomaa sinun poistuneen. 

Vierailija

Mä poistuin sieltä pari vuotta sitten ja oikeastaan vain yksi asia jäi harmittamaan: rakkaat sukulaiseni eivät vaivaudu kertomaan minulle enää kuulumisiaan esim. puhelimen välityksellä. Facebookissa juteltiin harva se päivä. Mutta todella, kannattaa. Saa muitakin uutislähteitä kuin naamakirjan etusivun ja ihmiset ärsyttävät vähemmän kun ei tarvitse katsella mitään päivän haikuja jne... En itse kyllä ilmoittanut mitään, lähdin vain.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat