Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä joulukalentereita teidän muksuilla on?

Vierailija

Ja montako?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Yksi kalenteri eli Angry Birdsin suklaakalenteri. En tiedä, miten ollaan onnistuttu kasvatuksessa aika nappiin, mutta lapsi ei edes pyydä useampia kalentereita, vaikka ollaan melko varakkaita.

Vierailija

Muksut 5v & 3v jakaa semmoisen Muumikalenterin josta tulee niitä figuureja. Oli törkeän kallis, mutta ITSE sen halusin koska sieltä tulee niin hienoja hahmoja, kuten Esi-isä :D
Suklaakalenterit varmaan vielä hommataan.

Vierailija

Yliväsyneenä kotiäitinä askartelenpaskartelen kullanmuruilleni itse joulukalenterin. Joka päivä siis sieltä tulee kummallekin muksulle (2v & 4v) joku herkku tai sitten joku homma (joululeffan katsominen, tonttujumppa, pipareiden leivonta, jouluvalojen laitto, huoneiden joulusiivous, joulupukille kirje tms)

Vierailija

Mää oon lapsena kärsiny joulukalenterien puutteesta jote päätin jo vuosikausia sitten että mun lapset saa valita minkä kalenterin vaan.
Tyttö 3v halusi Muumikalenterin (sen mistä tulee niitä hahmoja) ja poika 5v valitsi Star Wars kalenterin.

Vierailija

Meillä on partiolaisten myymä kuvakalenteri.
Varsinainen kalenteri on oma tekemäni. Ommeltu.
Joka päivälle oma tasku. Viime vuonna taskuissa oli muutama PET Shop hahmo ja niiden tavaroita. Hankin osan kirpparilta.
Tänä vuonna taidan laittaa tehtäviä. Piparinleivontapäivä esim.
En osta valmiita kaupan tavarajalenteteita. Tuota tavaraa kun pursuaa.

Vierailija

Mun lapset ei joulukalentereita saa, siinä tulee joko turhaa krääsää mukana tai sitten jotain herkkua (mitä meillä ei syödä). Ja itse en jaksa mitään värkätä.
Ehkä jos jostain löytyy kohtuuhintainen kuvakalanteri niin sellaisen voin ostaa.

Vierailija

Tyttö 6v, 3 joulukalenteria. Yksi ostettiin kaupasta, Frozen-kalenteri. Toisen oli mummo tehnyt yllätyksenä (sisällä ilmeisesti karkkia/pieniä leluja) Ja kolmannen lähetti kummitäti (sellainen Myyrä-postikortti, jossa on luukkuja)

Vierailija

Lego city - kalenterit  ja lisäksi saavat suklaakalenterin jos haluavat. Eivät niin noista hirveästi innostuneet, ne piti puoliväkisin ostaa koska mun mies ei koskaan lapsena saanut mitään noin hienoa mut nyt onneksi saa lasten varjolla tuollaisia hankkia. :D Ymmärrän häntä; itse olen ostanut lapsille täydellisen leikkikeittiön jossa kaikki hilavitkuttimet vaikka mun pojat ei koskaan siitäkään oikein innostuneet. Mut minä sain keitellä leikkipuuroa sillä. Se oli joka egen arvoista touhua.

Vierailija

Minä ostin myös lapselle sen ihanan Muumi-kalenterin josta tulee niitä hahmoja! Lisäksi on sellainen ihana pieni kuvakalenteri.
Lapsi on 5 kuukautta...

Vierailija

Lapset 5-&3-v. Yksi yhteinen itse tehty kalenteri, josta tulee päivittäin jotain pientä ja viikonloppuisin lisäksi pienet herkut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat