Olen nainen 48v ,enkä ole fb.ssa.

Vierailija

Sanokaa suoraan pitäisikö liittyä vai ei?
Perusteluja myös, kiitos.

Kommentit (8)

Vierailija

Minä kanssa nainen 46 v ja en ole facessa, twitterissä enkä missään muualla. Töissä saan sosiaalista elämää ihan tarpeeksi, asiakaspalveluhommia teen. Tässä avoimen tiedon globaalissa maailmassa haluan pitää yksityisyyden rippeistäni kiinni kynsin hampain. Ystävyyssuhteet hoitelen puhelimella ja face to face.

Vierailija

Ei kannata liittyä. Ilman FB.a pärjää vallan mainiosti ja siihen liityttyäsi joudut kuluttamaan paljon aikaasi, koska totta kai sinun täytyy päivittää sitä aika ajoin ja seurata muiden kuulumisia. Ilman FB:a olet riippumattomampi. 

Vierailija

Älä liity. Minä kadun ja mietin poistumista tässä. Kolme kaveria on oikeastaan sellaisia, joihin ei tule muuten pidettyä yhteyttä, mutta selviän kyllä ilman heitäkin. Muut ovat samantekeviä ja loppuja näkee IRL. Kaverina on joku luokkakaveri 25 vuoden takaa, en raskinut kieltää kaveripyyntöä, mutta mitä hittoa minä sellaisilla kavereilla siellä teen, kun ei ennen sitäkään yhteyttä ole ollut? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä liity. Minä kadun ja mietin poistumista tässä. Kolme kaveria on oikeastaan sellaisia, joihin ei tule muuten pidettyä yhteyttä, mutta selviän kyllä ilman heitäkin. Muut ovat samantekeviä ja loppuja näkee IRL. Kaverina on joku luokkakaveri 25 vuoden takaa, en raskinut kieltää kaveripyyntöä, mutta mitä hittoa minä sellaisilla kavereilla siellä teen, kun ei ennen sitäkään yhteyttä ole ollut? 

Helvetin hyvin kiteytetty!

FB:ssa roikkuvat ihmiset eivät kuitenkaan ole mitenkään onnellisempia. Lisää jopa ahdistusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat