Monetko silmälasit sinulla on käytössä?

Vierailija

Mulla on nyt neljät - yhdet metalliset vanhat "kotilasit" ja kahdet sitten samaa mallia, eri väriset pokat vain. En oikein kyllä tykkää tästä mallista enkä tuota toista väriä ole käyttänyt ollenkaan. Sit on nämä neljännet jotka minusta on parhaimmat. Kaikissa siis samat voimakkuudet (metallisetkin on 10 vuotta vanhat ja edelleen sama voimakkuus yms). Nyt tekisi mieli ostaa vielä uudet, mutta ei taida olla järkeä...

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhdet ulosmenolasit ja yhdet favoptican halpikset tietsikkalaseina.
Hauska termi tuo ulosmenolasit :) Mulla nimenomaan nämä neljännet ovat ne joissa menen töihin, kauppaan ja muualle ihmisten ilmoille :) ap

Vierailija

Mulla neljät. Käytän kyllä vain näitä yksiä ja samoja, olen niin tottunut näihin. Mullakin  on ulosmenolasit:), käyn vain niin harvoin enää ulkona (ravintolat, biletys, juhlat) että tuossa hyllyllä pölyttyvät.

Vierailija

Neljät mullakin ja käytän kaikkia. Yhdet monitehot laitan ihmisten ilmoille, eli siis ulosmenolasit, toisia taas käytän telkkaa katsellessa. Lisäksi on tietsikkalasit ja vanhat lukulasit, joita käytän vessalaseina, siis meikkaukseen ja hiustenlaitossa.

Vierailija

Mulla on neljät tavalliset lasit (hankittu 2001-2014) ja vahvuuksilla olevat aurinkolasit. Köytän nöitä vähön sen mukaan, mitkä satun löytämään. Ostan todennäköisesti uudet ensi kevättalvellä, ehkä joskus maaliskuussa tms.noi on olleet aika voimakkaita kehyksiä ja kaipaan nyt jotain perinteisempää ja sirompaa.

Vierailija

Mä olen täysin hurahtanut silmälaseihin! Mulla on peräti 25 paria niitä :D. Tykkään vaihdella värejä, kuoseja ja malleja tilanteen mukaan. Löysin yhden sikahalvan sivuston ulkomailta, mistä niitä tilaan.

Hinnat alkavat seitsemästä eurosta (sisältää siis kehykset, linssit voimakkuuksilla ja heijastuksenestokäsittelyn sekä ohennuksen). Postarit tais olla melkein kympin viimeksi kun tilasin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdet.

Ei vaan ole varaa ostaa kovin monia 500 euron laseja..

Onko sulla jotkut erikoislasit?

On. Entä sitten?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat