Sinkkunaiset, mistä ihmeestä löydätte kivoja seksikumppaneita?

Vierailija

Juteltiin eilen muutaman läheisen naisystävän kanssa porukalla siitä, että lähes jokainen meistä elää puutteessa. Kaikki ovat nättejä ja naisellisia naisia ja pitävät ulkonäöstään huolta, kukaan ei ole siis edes pyöreä tms. vaikka luulisi, että sekään ei olisi este. Parisuhdetta ei ole kenelläkään meistä, läheisyyttä ja seksiä tekisi mieli, kukaan meistä ei halua mitään kännistä säätöä vieraiden ihmisten kanssa. Iskurin tyyppiset sivut ovat yhden ystävän kokeilujen perusteella sellaisia, että jos mennään suoraan asiaan, miehet ovat törkeitä => hän ei sitten koskaan tavannut ketään sitä kautta. Itse en edes viitsi yrittää, koska en halua seksiä jos mies kohtelee minua vain p****na. Haluaisin sellaista rentoa kivaa yhdessä olemista, tyypin jonka kanssa voisi vaikka maata sylikkääin katsomassa leffaa välillä, ei siis pelkkää panemista. Pitäisi siis muutenkin tulla toimeen ja molemmin puolin kohdella toisiamme hyvin ja kivasti.

Mutta mistä hitosta näitä miehiä löytyy, ideoita nyt mammat? Tai miehet, heitäkin täällä on, mistä yllä mainitun kaltaisia löytyy?

Minulla oli yksi pitkäaikainen tuollainen juttu, mutta hän löysi seurustelukumppanin, ja nyt sitten kärvistelen ilman. :( Joku varmaan kysyy, miksei suoraan parisuhde, kun en pysty ihan vaan panemaan ilman että on edes jonkunlainen suhteen tapainen? No, avioeron jälkeen ei ole löytynyt uutta miestä, enkä aio elää loppuelämää selibaatissa, jos ei vaikka löydykään ketään. Siitä ei ole takeita.

Moralistit: joo, olen varmaan jonkun konservatiivin mielestä hirveä horo koska haluan seksiä vaikka en ole parisuhteessa. Voitte vaikka tehdä oman paheksuntaketjun. :) Mutta tuskin olen yksin asian kanssa.

Sivut

Kommentit (114)

Vierailija

Mä löysin tinderistä. En tiedä kuinka hyvä mäihä mulla sit kävi. Nuori sälli käy hoitelemassa mut säännöllisin väliajoin ja tekeekin erittäin hyvää duunia siinä :) No, myönnettäköön että kaikki muu (yhteiset leffaillat ja muut) on tulleet kuvioihin vasta vähän myöhemmin eli tää alkoi vain ja ainoastaan seksistä.

Vierailija

Kiitos, 1. :) Olen siis iältäni hieman alle 40 kuten kaveritkin,  minkä ikäinen olet itse ja minkä ikäinen mies?

Mietin tuota miehen ikää siitä näkökulmasta. 

Vierailija

Baarista löytyy. Tosin ovat usein tautisia.

Kannattaa muistaa kohdunkaulansyövän ja seksitautien riskin kasvaminem. Kumia käyttämällä voi torjua suurimman osan seksitaudeista. Osa tarttuu harmillisesti kortsusta huolimatta, niin kuin minulla kävi. :(

Onneksi en mitään HIViä saanut. Jatkossa tyydyn kaalimadon tarjontaan, sillä riskejä seksivirusten saamisesta ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos, 1. :) Olen siis iältäni hieman alle 40 kuten kaveritkin,  minkä ikäinen olet itse ja minkä ikäinen mies?

Mietin tuota miehen ikää siitä näkökulmasta. 

Oon 38 ja mies 32. Mun silmissä siis nuori sälli :D Yhtä 28-vuotiasta kokeilin ensin mutta se oli liian ujo mulle. Tän kans synkkaa hyvin kaikin puolin.

Vierailija

Itse ihmettelen, miten niitä voi olla löytämättä? Netti on täynnä treenattuja fiksuja työssäkäyviä miehiä, joilta saisi säännöllistä seksiä jos haluaisi. Harmi vaan kun mulle ei riitä pelkkä seksi, haluan vain sellaista miestä, johon olen todella ihastunut.

Vierailija

Olen mieluummin ilman. Iskurissa ovat kaikki mielisairaat ja epätoivoiset miehet. Varattujen ukkojen pumpattavaksi en halua, muutenkaan se muu yhdessäolo (elokuvaillat, ruuanlaitto jne) eivät onnistu. Varattu käy vain tyhjentämässä kassit ja lähtee perheen luo.

Nainen Y

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen, miten niitä voi olla löytämättä? Netti on täynnä treenattuja fiksuja työssäkäyviä miehiä, joilta saisi säännöllistä seksiä jos haluaisi. Harmi vaan kun mulle ei riitä pelkkä seksi, haluan vain sellaista miestä, johon olen todella ihastunut.

Kun en pysty menemään suoraan asiaan, ts. haluan tutustua ensin ja muutakin kuin seksiä, niin ei se nyt ole niin helppoa. Sellainen moikat ja vaatteet päältä ei toimi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen mieluummin ilman. Iskurissa ovat kaikki mielisairaat ja epätoivoiset miehet. Varattujen ukkojen pumpattavaksi en halua, muutenkaan se muu yhdessäolo (elokuvaillat, ruuanlaitto jne) eivät onnistu. Varattu käy vain tyhjentämässä kassit ja lähtee perheen luo.

Nainen Y

Niin, samat ongelmat siis kuin minulla. Siksi kyselen. :)

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kun en pysty menemään suoraan asiaan, ts. haluan tutustua ensin ja muutakin kuin seksiä, niin ei se nyt ole niin helppoa. Sellainen moikat ja vaatteet päältä ei toimi.

Mistä sinunlaisen naisen löytää? Haluaisin vakiseuraa naisesta ja tehdä yhdessä muutakin, kuin harrastaa seksiä ja tutustuminen kunnolla ennen seksiä. Olisi mukava katsoa yhdessä telkkaria sohvalla, tehdä ruokaa ja nukkua öitä yhdessä. Yhdenyön jutut ei kiinnosta ollenkaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mistä sinunlaisen naisen löytää? Haluaisin vakiseuraa naisesta ja tehdä yhdessä muutakin, kuin harrastaa seksiä ja tutustuminen kunnolla ennen seksiä. Olisi mukava katsoa yhdessä telkkaria sohvalla, tehdä ruokaa ja nukkua öitä yhdessä. Yhdenyön jutut ei kiinnosta ollenkaan.

Näköjään av:lta. :D En ole missään deittisivuilla tms. jos sitä tarkoitat, ulkona käydessä tällaista ei tule ehdoteltua. Asun vieläpä pk-seudulla, että tarjontaa luulisi olevan enemmän kuin muualla, kun on ihmisiäkin, mutta eipä ole...

Vierailija

Etsit seksikumppania joka tykkää halailusta ja sylikkäin istumisesta mutta ei juuri välitä seksistä?

Joo terve vaan taas sullekin. Ehkä kannattaisi alkaa katselemaan naisia kun miehiä ei tuollainen juuri nappaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näköjään av:lta. :D En ole missään deittisivuilla tms. jos sitä tarkoitat, ulkona käydessä tällaista ei tule ehdoteltua. Asun vieläpä pk-seudulla, että tarjontaa luulisi olevan enemmän kuin muualla, kun on ihmisiäkin, mutta eipä ole...

Itse en ole pk-seudulta ja netistä etsiminen on ainakin miehenä ajanhukkaa. Naisena varmasti löydät netistä sellaista seuraa, kun haluat koska miehiä on aivan älyttömästi tarjolla.

N41

Mä olen löytänyt Suomi24:n treffipalstalta. Heti eron jälkeen pari mielettömän hyvää panokaveria, kun en muuta halunnut mutta seksiä tarvitsen paljon. Molempien kanssa paotreffejä jatkui yli puoli vuotta toisen kanssa lähemmäs vuotta. Toinen oli mua n. 15 v nuorempi ja toinen pari vuotta nuorempi. Molempien kanssa juuri sitä mitä halusinkin, tajunnanräjäyttävää seksiä, usein ja pitkiä sessioita. Upeaa, upeaa aikaa. ;-)

Sitten jossain vaiheessa halusin tuollaista suhdetta, mitä ap kuvailee, joten muutin Suomi24:n profiilia vähän, ja heti löytyi kiinnostavia tarjokkaita. Muutaman kuukauden deittailun ja muutaman ei-sopivan jälkeen sitten tärppäsi: nyt mula on tapailukaveri tai miesystävä, jonka kanssa touhutaan mukavia asioita yhdessä, lenkkeillään, laitetaan ruokaa, katsotaan telkkaria ja joskus käydään yhdessä jossain viihteellä. Ja harrastetaan paljon hyvää seksiä. Mies on saman ikäinen kuin minä, 41 v.

Kumpikaan noista eron jälkeisistä fuckbuddyistä ei oikein toiminut tällaisena vakituisena tapailukaverina, sillä nuoremman miehen kanssa meillä ei oikein ollut mitään muita yhteisiä kiinnostuksen kohteita kuin seksi ja vanhempi miehistä taas oli naimisissa. Joo, en tietoisesti todellakaan olisi ottanut varattua, mutta huomasin statuksen vasta kun oli liian myöhäistä. Päätin katsoa, enkä katunut. Hän sai luotani mitä kotoa ei ja minä todellakin sain häneltä, mitä halusin... ;-) Hän on ollut paras seksikumppanini ikinä, vaikkei nuoremmassa miehessä ja nykyisessä miesystävässänikään mitään valittamista ole, todellakaan. :-) Olen onnekas nainen.

Nyt moni sanoo, että Suomi24:n treffeiltä ei löydy muuta kuin kuraa, mutta jos tekee oman profiilinsa todella huolella ja rehellisesti, ja vastaa vain niille muutamalla prosentille, joiden profiili ja ensimäiset viestit ovat todella lupaavia, niin niistä nämä helmet löytyy. Vaatii vähän kärsivällisyyttä ja sosiaalista älyä. Totta on, että seilä ylivoimaisesti suurin osa idiootteja, outoja, nössöjä tai jollain lailla epärehellisiä. Ja siellä on todella, todella paljon varattuuja miehiä, sekä avoimesti statuksena "naimisissa" ja kertovat sen ekassa viestissä että myös niitä, jotka paljastavat asian vasta muutamien treffien jälkeen jos silloinkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat