Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tylsän kotityön tekemistä pitkität nyt vain sen takia, että tuo homma on niin tylsä

Vierailija

eikä sinua huvita tehdä?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

No kun nyt kysyit, niin minä olen onnistunut siirtämään joka syksyistä ikkunanpesua jo kohta parikuukautta.:D
Kiinnostais muuten tietää, että kuinka usein te muut pesette ikkunat? Mä pesen yleensä kaksi kertaa vuodessa, eli keväisin ja syksyisin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kun nyt kysyit, niin minä olen onnistunut siirtämään joka syksyistä ikkunanpesua jo kohta parikuukautta.:D
Kiinnostais muuten tietää, että kuinka usein te muut pesette ikkunat? Mä pesen yleensä kaksi kertaa vuodessa, eli keväisin ja syksyisin.

En pese ikinä. Mies pesee sitten kun ikkunoista ei näe enää läpi... ;)

Vierailija

sekalaiset paperityöt. Mapitusta ja arkistointia pitäisi tehdä, mutta koska asialla ei ole mikään kiire, niin sitä ei tule tehtyä.

Vierailija

Kaikkia tylsiä hommia pitkitän. Sellaiset jotka eivät ärsytä teen pois heti tai hyöty on niin suuri.

Talvivaatteiden järjestely on nyt odotuttanut itseään 1,5 vko. Ehkä ensi viikolla sitten ..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Sitten kun ikkunat on likaiset, niin muutan sellaiseen kämppään, missä on puhtaat ikkunat. (tämä on tosi)

Vierailija

Kaikki kotityöt ovat tylsiä. Vaatii äärimmäistä pinnistelyä tehdä mitä tahansa kotityötä. Onkohan minulla joku ADHD...

Vierailija

Ikkunoiden pesua pitkitän, mutta pesen vähintään kerran vuodessa. Mies ei osallistu siivoukseen saatikka ikkunoiden pesuun :)

Vierailija

Uunin ja jääkaapin kunnollinen pesu. Tälläkin hetkellä uunin pohjalla on kamala rasvakerros, mutta ei vaan saa aikakseksi alkaa jynssätä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki kotityöt ovat tylsiä. Vaatii äärimmäistä pinnistelyä tehdä mitä tahansa kotityötä. Onkohan minulla joku ADHD...

Sama. Teen  nykyisin tosi harvoin mitään kotitöitä. Kaiken teen vasta sitten, kun on ihan pakko. Esim. ikkunoita en ole pessyt kunnolla vuosikausiin. Hyvinhän noista läpi näkyy ilman pesemistäkin.

Mulla ei riitä kärsivällisyys ja toisekseen, moni kotityö siirtyy senkin takia, kun en muista milloin olen sen viimeksi tehnyt. Ajattelen, että tein sen vasta, joten ei vielä tarvi.

Samat lakanat on ollut nyt varmaan jo tosi pitkään vaikka musta tuntuu, että vasta vaihdoin ne. Ei kyllä oikeasti mitään muistikuvaa, että milloin ne vaihdoin. Reilu kk sitten? Vois yrittää ens viikolla vaihtaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat