Olen ollut miehelleni vihainen ja mököttänyt nyt kuusi päivää. Se ei edes huomaa.

Vierailija

Tai voihan se olla että huomaa, muttei välitä.
Onko vähän surullista?

Kommentit (14)

Vierailija

No on surullista kyllä. Mutta pieni lohdutuksen sana, mun mies on just ton vastakohta, ei tarvi kun hetki istua hiljaa sohvalla ja ilmeisesti mun perusilme nyt on jonkullainen bitchface, niin se aina heti luulee että mökötän ja alkaa tivaamaa että "mikä on" "sano nyt, en jaksa sataa kertaa kysyä" "nyt kyllä sanot miks mökötät" jnejne.. se se vasta vitun ärsyttävää on ja siinä yleensä sit alkaaki ärsyttää ja sittenhä sitä on mitä kertoa ku toinen niin haluu tietää..

Vierailija

Tiedän tunteen. Mies antoi pakit jälleen kun yritin ehdotella. Ei tästä tule mitään,vaikka ollaan juteltu ja olen joustanut: kerta kuussa riittää, kunhan edes sen kerran saan. Hyvin harvoin, jos koskaan enää ehdotan ja aina saan vastaukseksi huutoa, tiuskimista ja nälvimistä.
Nyt hän läpsäisi minua pyllylle ja kysyi mitäs misu? Mitä helkkaria tuo meinaa! Kumpa saisin vain aikaiseksi lähteä tästä suhteesta.
Mökötän, eikä hän edes välitä. Miksipä siis mököttäisin taidan lähteä tanssimaan ja unohtaa moisen tunteettoman pihtarin.

Vierailija

Eikai se huomaa, jos kerta hiljaa olet. Koita sanoa sille mikä mieltä painaa? Tai lähetä edes tekstari? Mököttäminen on sua itseeskin kohtaan väärin, siinä valuu aikaa hukkaan ihan turhaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä noin niinkun ajattelit sen mököttämisen auttavan? 

Naiset ovat kuin lapsia, se ei ole mitään uutta.

No mitä muuta voisin tehdä? Mies käyttäytyi viikko sitten kuin sika, oli tapojensa vastaisesti agressiivinen, haukkui ja mollasi hullun kiilto silmissään. En edes tiedä miksi.

Eivätkä tiedä vanhempani, sukulaiset ja ystävätkään, jotka olivat tätä kohtausta todistamassa MINUN juhlissani.

Aamulla otin asian puheeksi, eikä mies muistanut mitään/muisti kaiken väärin ja laittoi minun syyksi koko jutun. (Äitini soitteli kolmeen otteeseen tuon jälkeen, että onko "Matti" oikeasti tuollainen kun ollaan keskenämme täällä kotona).

"Matti" vaan kun ei myönnä mitään, eikä halua asiaa keskustella loppuun, niin mitäs minä sille voin? Olla kuin mitään ei olisi tapahtunut? Mieluummin olen puhumatta tuolle paskalle mitään ja jatkan elämääni oman itseni ja lasten kanssa rauhassa.

-ap

Vierailija

On se huomannut muttei uskalla mainita, koska pelkää, että sinä lopetat mököttämisen ja sit hänen elämänsä vaikeutuu jälleen.

p.s Toi oli minun versio miehen näkemyksestä, ei omani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies nauttii kun kerrankin on ämmä hiljaa eikä häiritse.

Voi olla. Tosin nyt saa mitä tilaa. Eipä ole leppoista tunnelmaa valmiine ruokineen ollut muutamaan päivään, seksistä ja mukavasta yhdessäolosta puhumattakaan.

Olis riittänyt vaan "Anteeksi, olin tosi törkeä" ja sama vanhemmilleni ja sukulaisilleni, ja kaikki olisi hyvin.

Miksi syytellä omasta käytöksestään toista ja olla lopulta kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? 

Ei kiinnosta...20 vuotta meni yhdessä silmänräpäyksessä.

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai voihan se olla että huomaa, muttei välitä.
Onko vähän surullista?

Miten ihmeessä olet jaksanut mököttää melkein viikon,jos sillä kerran ei ole toivottua vaikutusta? Miten haluaisit miehen reagoivan käytökseesi? Meillä ainakin jos on riitaa,asiat selvitetään silloin kun ne on ajankohtaisia,vaikka huudetaan ja riehutaan niin kyllä sovinto tehdään samana päivänä.Ei ihme että mies ei ole huomaavinaan,ei tuollaisella käytöksellä kuulukaan saada ainakaan positiivista huomiota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies nauttii kun kerrankin on ämmä hiljaa eikä häiritse.

Voi olla. Tosin nyt saa mitä tilaa. Eipä ole leppoista tunnelmaa valmiine ruokineen ollut muutamaan päivään, seksistä ja mukavasta yhdessäolosta puhumattakaan.

Olis riittänyt vaan "Anteeksi, olin tosi törkeä" ja sama vanhemmilleni ja sukulaisilleni, ja kaikki olisi hyvin.

Miksi syytellä omasta käytöksestään toista ja olla lopulta kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan? 

Ei kiinnosta...20 vuotta meni yhdessä silmänräpäyksessä.

-ap

Mies on ilmeisesti käyttäytynyt törkeästi,mutta oikeastiko uskot että tilanne paranee jos mökötät riittävän kauan? Jos kommunikaatio ei toimi(luulisi että olette oppineet jo riitelemään aikuismaisesti 20 vuoden aikana),ehkä voisitte harkita pariterapiaa tai eroa?

Vierailija

Minäkin oikein nautin siitä hiljaisuudesta jonka vaimo saa mököttämisellä aikaan. Naurelen itsekseni hänen mielenosoituksilleen. On ne naiset hassuja. :)

Mukavaa mököttämistä vaan kaikille. Pitäkää suupielet alaspäin. :)

Vierailija

Siis moni yllä puolustaa miestä, joka on käyttäytynyt vaimoaan kohtaan väärin useiden ihmisten edessä, ja joka lisäksi vielä usean päivän jälkeen syyttää kaikesta vaimoaan, eikä suostu pyytämään anteeksi vaimoltaan tai tämän sukulaisilta. Sen sijaan on palstalaiset syyttävät huonosta käytöksestä vaimoa, joka loukkantui siitä, että häntä kohdeltiin törkeästi ja mököttää.

Häh?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis moni yllä puolustaa miestä, joka on käyttäytynyt vaimoaan kohtaan väärin useiden ihmisten edessä, ja joka lisäksi vielä usean päivän jälkeen syyttää kaikesta vaimoaan, eikä suostu pyytämään anteeksi vaimoltaan tai tämän sukulaisilta. Sen sijaan on palstalaiset syyttävät huonosta käytöksestä vaimoa, joka loukkantui siitä, että häntä kohdeltiin törkeästi ja mököttää.

Häh?

'

Just näin, ap on kuitenki yrittäny puhua miehen kanssa ja se on vaan perseilly. En mäkään puhuis.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat