Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko typerää sanoa miehelle että se on komea

Vierailija

jos se on komea. Kyseessä siis joku tuntematon/puolituttu vaikkapa? Miksei nainenkin sais kehua miesten ulkonäköä?

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Onko tuntemattoman ulkonäköä pakko kommentoida? Minusta hyvinpukeutuneen vaatteita voi ohimennen kommentoida, mutta kasvojen tai vartalon arvosteleminen on wt-puuhaa.

Vierailija

Jos se on oikeasti perusteltua. Miulla on peilejä riittävästi, en usko jos joku näin sanoo. Pakenen vessan ikkunasta ulos.

Vierailija

Näen erästä jumalaisen komeaa miestä usein.Se on jotain ihan muuta kuin muut miehet.Jos se joskus sanois mulle jotain, niin varmaan en osais muuta sanoa kun toljottaa ja ihailla ääneen sen ulkonäköä. Se on ulkoisesti kuin enkeli. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näen erästä jumalaisen komeaa miestä usein.Se on jotain ihan muuta kuin muut miehet.Jos se joskus sanois mulle jotain, niin varmaan en osais muuta sanoa kun toljottaa ja ihailla ääneen sen ulkonäköä. Se on ulkoisesti kuin enkeli. -ap
Enkeli on sittenkin ehkä väärä sana, koska se on myös tavattoman seksikäs Kiihottavaa katseltavaa. Kostun jo pelkästä ajatuksesta    ap

Vierailija

Tekisi varmaan ainakin unohtumattoman vaikutuksen. Esim. itse en ole koskaan kuullut tuota ja ihan perinteisessä pitkässä parisuhteessa olen nytkin. (Puolisoa olen sanonut kauniiksi monet kerrat)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tekisi varmaan ainakin unohtumattoman vaikutuksen. Esim. itse en ole koskaan kuullut tuota ja ihan perinteisessä pitkässä parisuhteessa olen nytkin. (Puolisoa olen sanonut kauniiksi monet kerrat)
Jos sä et oo komea? -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä et oo komea? -ap

En osaa sanoa onko typerää sanoa komealle että olet komea. On kai se oikeastaan, vähän sama jos esittelisit limsapulloasi sille sanoen cokis on mustaa?

Tuohon miksei nainen saa kehua miesten ulkonäköä otin enemmän kantaa. Jos mies ei ole kauhean ruma niin kannattaa kehua ulkonäköä, koska se on hyvin harvinaista. Tuskin olen komea mutta olisi kehu kiva joskus kuulla. Kuuleehan puolisonikin usein olevansa kaunis...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä et oo komea? -ap

En osaa sanoa onko typerää sanoa komealle että olet komea. On kai se oikeastaan, vähän sama jos esittelisit limsapulloasi sille sanoen cokis on mustaa?

Tuohon miksei nainen saa kehua miesten ulkonäköä otin enemmän kantaa. Jos mies ei ole kauhean ruma niin kannattaa kehua ulkonäköä, koska se on hyvin harvinaista. Tuskin olen komea mutta olisi kehu kiva joskus kuulla. Kuuleehan puolisonikin usein olevansa kaunis...

Jos minä kehun niin tarkoitan sitä. Olen sanonut myös tuntematonta miestä söpöksi. Miltä se tuntuisi? -ap

Vierailija

Mun mielestä maailmassa on just yksi komea mies, Jensen Ackles. En ole törmännyt muihin komeisiin ainakaan tosielämässä. Mukavannäköisiin törmää usein, mutta mun mielestä edes julkkiksissa ei ole mitään suuren luokan komistuksia. Sellaisia, joista tulee sellainen WOOYYYYH!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä maailmassa on just yksi komea mies, Jensen Ackles. En ole törmännyt muihin komeisiin ainakaan tosielämässä. Mukavannäköisiin törmää usein, mutta mun mielestä edes julkkiksissa ei ole mitään suuren luokan komistuksia. Sellaisia, joista tulee sellainen WOOYYYYH!
No arvaa mitä! Minä olen tavannut sellasen joka aiheuttaa tuon reaktion, ja voin kertoa että mullekin erittäin harvinaista. -ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat