vituttaa tää perhe

Vierailija

Pitää olla niin vitun täydellinen ja sellainen kuin ne itse haluavat kuvittelevat olevansa täydellisiä vaikka eivät ole lähelläkään täydellisyyttä. Siskoni valittavat ulkonäöstäni ja että mitä minun pitäisi tehdä sen eteen esim. Minun pitäisi olla bosliini ja laittaa itseäni enemmän lisäksi pilkkaavat minun tekemisiäni äitini on vitun raivohullu/siivoushullu huutaa joka asiasta. Heiltä ei saa tukea eikä apua eikä lohdutusta "kumpa mä voisin auttaa auttaisin jos voisin" kun avauduin heille "no oon mäki joskus masentunu" ja kerroin pelkääväni yleisiinpaikkoihin menemistä "no sun pitäis vaa käydä siellä ulkona" eivät tainneet kuunnella.jatkuvaa vittuilua. Minun asiani eivät merkkaa yhtään mitään heidän asiansa ovat isompia. Äitini valittisiitä että en kerro hänelle mainitsin että joku random poika hakkasi minut "etkö huomannut että tulin itkien kotiin?" "Etsä mulle mitään sanonu" ja kun huomataan että itken tai minulla on joku "aha sillä on nyt joku hätänä" antavat vain sen olla eikä voi edes tulla lohduttamaan. Perheessämme on kiusaamista tämän aiheuttavat ainakin siskoni ja minä olen aina sen pilkkaamisen kohde tämän takia en ole enään rento puhuvat paskaa eivätkä älyä että kuulen sen huoneeseni asti en vietä heidän kanssa aikaa suoraansanoen vihaan heitä ylikaiken vihaan kaikkiani läheisiäni :-)

Kommentit (5)

:(

Tommoset perheen jäsenet on iha perseestä. Siskot jotka puhui pahaa on kauheita. Ne ei useinkaa tajua kuin karseelta se tuntuu. Ja jos tuut itkien kotii nii pitäs sillon jo hälytys kellojen soida. 🖕 sun siskoilles.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat