Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuukautisveri lähes mustaa

Vierailija

Menkat alkoi tänään, veri on lähes mustaa. Mistä johtuu?

Kommentit (10)

Vierailija

Mulla on melkein aina jossain vaiheessa menkkoja ruskeaa tai melkein mustaa, ollut aina näin. Johtuu just tosta hitaasta ulos valumisesta kuten edellinen tiesi kertoa

Vierailija

Höpsis, sulla on tosi paljon rautaa kehossa :) Mitä parempi hemoglobiini, sitä tummempaa verta :)

Huoli pois, mut jos mietityttää niin käy terkkarilla mittauttamassa rauta-arvot, siihen menee yhteensä 10min :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Höpsis, sulla on tosi paljon rautaa kehossa :) Mitä parempi hemoglobiini, sitä tummempaa verta :)

Huoli pois, mut jos mietityttää niin käy terkkarilla mittauttamassa rauta-arvot, siihen menee yhteensä 10min :)

Mulla on erittäin keskiverto hemoglobiini, että vähän epäilisin tätä teoriaa :D Ehkä jos se suonissa virtaava veri on tummaa, niin sitten, mutta menkkaveri on eri juttu kun on ilman kanssa kosketuksissa.

T. 3 jolla on aina tummaa vuotoa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla on erittäin keskiverto hemoglobiini, että vähän epäilisin tätä teoriaa :D Ehkä jos se suonissa virtaava veri on tummaa, niin sitten, mutta menkkaveri on eri juttu kun on ilman kanssa kosketuksissa.

Onko sulla hormonikierukka?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko sulla hormonikierukka?

Ei ole kierukoita tai muuta hormoniehkäisyjä (kumit käytössä). Ihan ensimmäiset menkat jotka mulla koskaan tuli oli jo tummia. Tai itse asiassa, ne on varmaan olleet kaikkein tummimpia koskaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat