14v poikani kuuntelee rasistista musiikkia

Seuraa 
Liittynyt25.9.2015

Siis sitä amerikkalaisten mustaihoisten 80-90-luvuilla tuottamaa gangstapaskaa jonka sanoitukset sisältävät käytännössä aina meihin valkoihoisiin ihmisiin kohdistettua vihapuhetta. En ole rasisti eikä mustaihoisissa ja heidän tekemässään musiikissa toki muuten olisi mitään vikaa mutta tuollaisten valkoihoisia vastaan kiihottavan musiikin kuuntelun lasken jo rotupetturuudeksi. Vähän sama kuin joku juutalainen tai mustaihoinen kuuntelisi jotain uusnatsiskinheadien RAC-musiikkia.

Lisäksi poikani on viimeisen vuoden aikana alkanut pukeutua kuin joku **tun ghettoneekeri ja ihailee kaikenlaista mustaihoisten jengielämää vaikka tosiasiassa häntä pantaisiin kuivana kakkoseen jossain jenkkivankilassa niiden lakupekkojen toimesta. Pidän poikaani kiittämättömänä koska olemme vanhempina kuitenkin tarjonneet hänelle vauraan, vakaan ja keskiluokkaisen kasvuympäristön.

No, ehkä tuo tuollainen on vaan ohi menevää eikä poikani tule löytämään itseään 10 vuoden päästä vankilasta tai sossun luukulta vaan hänestä tulee kunnollinen veronmaksaja.

T. huolestunut äippä

Kommentit (5)

Vierailija

Valkoihoisia vastaan ei voi olla länsimaissa rasistinen. Ja "rotupetturuus"... Anna mun kaikki kestää. Taitaapa olla provo, tai sulta on todellisuudentaju jotenki häiriintynyt.

maqawelli
Seuraa 
Liittynyt25.9.2015

Vierailija kirjoitti:
Valkoihoisia vastaan ei voi olla länsimaissa rasistinen. Ja "rotupetturuus"... Anna mun kaikki kestää. Taitaapa olla provo, tai sulta on todellisuudentaju jotenki häiriintynyt.

Olen aina pitänyt poikaani suht fiksuna nuorena miehenä mutta tämä nekrurapin kuuntelu on kyllä pohjanoteeraus. Siis miksi poikani kuuntelee musiikkia joka suhtautuu vihamielisesti hänen omaan ihonväriinsä? Eihän sen vähemmän valkoihoinen ole kuin me muutkaan vaikka tuntuu kovasti luulevan muuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi valkoihoista kohtaan ei voisi olla rasistinen? Näkemissäni rasismin määritelmissä ei ole mitään oletusta uhrin ihonväristä, rodusta tai kuulumisesta tiettyyn kansanryhmään tai vähemmistöön. Jos olet eri mieltä niin linkkiä näkyviin siihen rasismin määritelmään, jota sinä käytät.

Taidatkin sotkea rasismin käsitteeseen "vihapuhe" eli "kiihoittaminen kansanryhmää vastaan". Suomen rikoslain kyseisessä pykälässä tosiaan tehdään ero kantaväestön ja vähemmistöjen välillä, varsin rasistisesti siis.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat