Naiset - saako täydessä erektiossa oleva kyrpä teidät haluamaan seksiä?

Sepp Ståndare

Miehillä tuo visuaalisuus siis alastoman naisen näkeminen laittaa kyrvän seisomaan. Nainen jos näet seisovan kyrvän, haluttaako seksi samantien. Naisilla tuo seksuaalisuus ja halu liittyy miehen tekoihin ei visuaalisuuteen. Kiitos vastauksistanne - ihanaiset naiset

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko`? Perustele, ettei kyse ole mahdollisesta kysyjän miellyttämisestä.

Voi jessus... Mitä tarvetta mulla olisi miellyttää jotain nobodya? En tiedä miten perustelisin.

Vierailija

Onhan se kiihottava näky, mutta en mä sitä halua, jos ei satu olemaan oman miehen kyrpä. Vähän voi tulla jotain ajatuksia, mutta ei tekoja...

Vierailija

Vain tietyn ihmisen erektio kiinnostaa. Muut aiheuttavat lähinnä vastenmielisyyttä, vaikka luonnollinen asia kyseessä onkin. Hoitoalalla näkee kaikkea.

Vierailija

Edellisissä vastauksissa taitaa olla paljon ap:n itsensä kirjoittamia vastauksia. Mua ei ainakaan kiinnostais yhtään nähdä edes oman mieheni kivikovaa munaa ihan yllättäen, pitäisin mauttomana ja tökerönä yrityksenä. Hyi.
Miehet varmaan kiihottuukin paljaan värkin näkemisestä mutta harvemmalle naiselle toimii. Ei kannata lähetellä peniskuviakaan naisille siis. Päinvastainen vaikutus kun tollot miehet toivoo...

Sepp Ståndare

Niin entäs jos tosiaan lähettäis kännykkä viestin. Koska emme asus samassa osoitteessa. Ns vakipano vkonloppuisin. Enkä ole edes olettanut että nainen kiihottuisi vieraan miehen kyrvän seisotuksesta. Vaan oma miehen, poikaystävän,  hoidon....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat