Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytön Jopo varastettu, isänsä vain nauroi "No niin ruman pyörän saakin varastaa, paska maku varkaalla"

Vierailija

13 nyt poru kurkussa huoneessaan. Itse olen kotona vauvan kanssa eikä ole varaa ostaa uutta ja isänsä sanoo että hän ei sellaista kallista hirvitystä enää toista osta. Saa valita itselleen nyt n. 50€ pyörän. Sillä rahalla ei saa kuulemma semmoista jolla pääsisi joukkoon mukaan kun muilla Jopot.

Mitä te tekisitte?

Kommentit (8)

Vierailija

Pyörä ostettu isänsä rahoilla ja hänellä ei ole vakuutuksia. Minun luonani tyttö kuitenkin asuu eli voisinko kenties saada omasta kotivakuutuksestani (If) jotain vaikka pyörä isänsä ostama?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pyörä ostettu isänsä rahoilla ja hänellä ei ole vakuutuksia. Minun luonani tyttö kuitenkin asuu eli voisinko kenties saada omasta kotivakuutuksestani (If) jotain vaikka pyörä isänsä ostama?

Ap

No mun mielestä sen pitäis mennä sun kotivakuutukseen.Multa varastettiin jopo soitin Tapiolaan sanoivat että käy tekemässä rikosilmoitus ja kysyivät mitä pyörä maksoi?Rahat olivat tililläni seuraavana päivänä.50ekkua oli omavastuu.Ei kai ne sitä kysele kuka pyörän on ostannut tai teidän tarvi sanoa että iskä jos sillä mukamas on jotain väliä.

Vierailija

Itsekin haaveilen joposta, mutta ovat niin varkaiden suosiossa ettei kannata :( toivottavasti tyttö saa mieluisen pyörän

Vierailija

Minkä värinen jopo? Mitään erityistuntomerkkejä? Anna toriin tiedot etukäteen ja huutikseen esim? Missäpäin muuten varastettu, että muut osaavat varautua?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat