Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voivatko miehet ihastua ilman seksuaalista vetovoimaa?

Vierailija

Minä ja monet naispuolisista ystävistäni olemme kokeneet kahdentyyppisiä ihastuksia ja mietin esiintyykö miehillä vastaavaa ilmiötä. Jos tapaan kiinnostavan miehen ja ihastun, voin olla joko sekaisin seksuaalisesta vetovoimasta tai kokea voimakkaita, hellyyttä ja välittämistä muistuttavia ihastuksen tunteita. Usein koen tunteita molemmista "lokeroista" mutta yleensä tiedän viimeistään jälkeenpäin oliko kyseessä enemmän hellyys- vai seksi-ihastus.

Onko miehilläkin erilaisia ihastuksia, vai onko se teille aina yksinkertainen tunne tyyliin "tämän naisen kanssa haluaisin mennä sänkyyn? Voiko mies ihastua naiseen ilman että haluaa tämän kanssa seksiä?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voivat, puutteessa!

Eikö sen pitäisi olla juuri toistepäin? Puutteessa mahdotonta ihastua ilman että haluaa heti sänkyyn, mutta silloin kun seksiä saa säännöllisesti voi tapahtua "henkisempi" ihastus?

Vierailija

Mulla noin puolet on ulkonäköihastuksia ja toinen puoli sellasia, että naisen älykkyys tulee esille ja sitten se on menoa

Vierailija

Olen mies enkä tunne koskaan ihastuessani mitään seksuaalista. Se tulee sitten myöhemmin, jos on tullakseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla noin puolet on ulkonäköihastuksia ja toinen puoli sellasia, että naisen älykkyys tulee esille ja sitten se on menoa

Onko näissä ihastuksissa eroa muuten, esim. seksuaalisen halun suhteen?

ap

Vierailija

Kyllä minä ainakin haluan panna ihastukseni kohdetta. Ihminen voi tietty olla mukava muutenkin, mutta en käyttäisi sanaa "ihastus" siinä tapauksessa.

Vierailija

Eikös ihastumiseen jo sanana liity ajatus että on myös seksuaalista vetovoimaa? Näin ainakin minulle. Mulla on kyllä ollut suhteita, joissa ei ole ensin ollut seksuaalista kiinnostusta, vaan ne on alkaneet ihan vaan kaveruutena tai ystävyytenä. Mutta vasta kun on alkaanut sitten herätä seksuaalinenkin kiinnostus tuota ihmistä kohtaan, olen kutsunut sitä ihastumiseksi.

Vierailija

Vaikea sanoa, mutta minä naisena en kyllä voi ihastua ilman seksuaalista vetovoimaa. Sehän nimenomaan erottaa romanttisen ihastumisen kaverimeiningistä.

Vierailija

Eikö kaikkien "pihtaavien" vaimojen miehet ole ihastuneet alunperin naiseensa ilman seksuaalista vetovoimaa. Ehkä sitten juuri siitä hellyydestä. Tuskin tämä vaimo mikään seksin ylipapitar on silloinkaan ollut. Siksi aivan järjetön tämä puutteessa elävien aviomiesten vonkaaminen jokaisen naisen perään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö kaikkien "pihtaavien" vaimojen miehet ole ihastuneet alunperin naiseensa ilman seksuaalista vetovoimaa. Ehkä sitten juuri siitä hellyydestä. Tuskin tämä vaimo mikään seksin ylipapitar on silloinkaan ollut. Siksi aivan järjetön tämä puutteessa elävien aviomiesten vonkaaminen jokaisen naisen perään.

Eiköhän niillä yleensä ole kuitenkin ennen ollut sitä seksuaalista vetovoimaa. Ja etköhän sinä ole paljon lähempänä aivan järjetöntä kuin nuo mainitsemasi miehet, ainakin tässä asiassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei. Miehet ovat pinnallisia, kaunis ulkokuori ja mahdollisimman vähän ikää ovat kaikki kaikessa.
Juuri näin. Käy esim. kurkkaamass treffipalstojen touhua. Viisi- ja kuuskymppiset ukot etsimässä 18-35 vuotiaita naisia. Että sellaista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat