Keneltä nuoret naiset (20-25v) hakevat huomiota tälläytyessään trendivaatteisiin ja kalliisiin merkkilaukkuihin?

Vierailija

Ikäisiltään miehiltä? Kaikilta miehiltä? Ikäisiltään naisilta? Kaikilta naisilta? Vanhuksilta?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Uuuu tai sitten on sekin mahdollisuus että he eivät hae huomiota keneltäkään??!!

Toki tyrkkyjä on olemassa mutta he ovatkin vain pieni osa kokonaisuutta.

Vierailija

Ainakin ne keski-ikäistyylisesti pukeutuvat parikymppiset (trenssit, turkikset, tikkilaukut, tätikuosiset laukut) yrittää vaatetuksellaan viiskymppisten suosimiin tanssipaikkoihin, josta voivat bongata itselleen elättäjä-sugar daddyjä jotka ostaa heille lisää kalliita juttua.......

Vierailija

Itse ainakin pukeudun siten, että omaa silmää miellyttää. Eri asia on, jos joku kokee sen uhaksi ja tulee kateelliseksi. 

T: nainen 24-v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne keski-ikäistyylisesti pukeutuvat parikymppiset (trenssit, turkikset, tikkilaukut, tätikuosiset laukut) yrittää vaatetuksellaan viiskymppisten suosimiin tanssipaikkoihin, josta voivat bongata itselleen elättäjä-sugar daddyjä jotka ostaa heille lisää kalliita juttua.......

Itse pukeudun hieman näin, mutta en todellakaan huolisi mitään sugar daddya jostain tanssipaikasta. Itse pidän siitä, että saan ITSE ostaa tavarat, jotka haluan. En tarvitse muiden rahoja sillä teen itse töitä hiki hatussa. 

Vierailija

Vastaan otsikkoon: 

Ilman hyväksynnän halua saa ja voi pukeutua ihan miten vain haluaa. Joillekin se tarkoittaa futuristisia viritelmiä, jotkut ovat kuin suoraan Woodstockista teleportanneita ja jotkut pukeutuvat klassisesti. Esim. itse pidän merkkivaatteista, mutta ostan ne aina second hand -liikkeistä. Suosin niitä siksi, koska ne ovat kestäviä ja ovat tyylikkäitä omasta mielestäni. En myöskään arvostele muiden vaatteita, vaan usein ihastelen, miten erilaisesti joku osaa pukeutua. :) 

Naurettavaa, että oman itsensä toteuttamista verrataan huomion hakemiseen. 

Vierailija

Itse pidän kauniista vaatteista ja sen takia tykkään panostaa pukeutumiseen. En ajattele hakevani mitään erityistä huomiota keneltäkään enkä suoraan sanottuna pidä huomion keskipisteenä olemisesta. Laukkuja omistan edullisiakin mutta olen myös halunnut panostaa pariin hieman kalliimpaan merkkilaukkuun siinä toivossa, että materiaali olisi laadukkaampaa ja näinollen laukku kestäisi pidempään kauniina. Miksi joitakin ärsyttää toisten pukeutuminen, varsinkin jos pukeutuminen on asiallista?

Vierailija

Ainakin minulle pukeutuminen ja laittautuminen tuovat hyvän olon. En halua keneltäkään erityishuomiota, haluan vain näyttää siistiltä ja hyvinvoivalta. Itsevarmuutta tuo ehkä ajatus siitä, että näytän siltä, että olen menestynyt elämässäni. Esimerkiksi miesten huomiota en kaipaa ja saatan vaivaantua jos joku nainen tulee vaikka kehumaan.  Olen kahden lapsen äiti ja tunnen itseni naiseksi kun saan välillä laittautua vaikka ruokakauppaan mennessäni kun normaalisti seison tuulipuku päällä puistossa.

Vierailija

Etenkin 20-30+ ikäiset pukeutuu semmoisiin vaatteisiin ja asusteisiin jotka sopii parhaiten 45-75 ikäluokalle. Siksi olen ihmetellyt että miksi pitää tanttaantua tuossa iässä koska ehtivät vielä pukeutua tanttamaisiin klassikoihin seuraavat 50 vuotta ja nuorempana voi vielä leikitellä muodin parissa ja kokeilla kaikkea, eikä jämähtää tätilookkiin :))

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse pidän kauniista vaatteista ja sen takia tykkään panostaa pukeutumiseen. En ajattele hakevani mitään erityistä huomiota keneltäkään enkä suoraan sanottuna pidä huomion keskipisteenä olemisesta. Laukkuja omistan edullisiakin mutta olen myös halunnut panostaa pariin hieman kalliimpaan merkkilaukkuun siinä toivossa, että materiaali olisi laadukkaampaa ja näinollen laukku kestäisi pidempään kauniina. Miksi joitakin ärsyttää toisten pukeutuminen, varsinkin jos pukeutuminen on asiallista?

Samaa mieltä! En käsitä mikä tässä on ongelmana? Kateellisuus vai mikä? Miksi kalvaa jos jollain on arvokkaita laukkuja tms? Ei se muilta ole mitään pois. 

Vierailija

naiset pukeutuvat ja meikkaavat vain että, saisivat muut naiset tuntemaan olonsa "huonommaksi"  ja epävarmaksi. Ketään miestä ei kiinnosta onko sulla Burberryä tai Chanelia päällä, vain naisia. Pätee myös meikkaukseen tämä. Naiset vertaavat toisiaan ja omaa markkina-arvoaan kilpailemalla kaunedella ja vaatteilla. 

Jokainen nainen tietää sen fiiliksin, kun olet pieruverkkareissa lähikaupassa,rähjääntyneenä ja hiukset pystyssä ja  samaan aikaan tulee vastaan pyntätty nainen pikku hepeneissään, niin vitutus käyrä nousee ja tuntee olonsa maanmatoseksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Etenkin 20-30+ ikäiset pukeutuu semmoisiin vaatteisiin ja asusteisiin jotka sopii parhaiten 45-75 ikäluokalle. Siksi olen ihmetellyt että miksi pitää tanttaantua tuossa iässä koska ehtivät vielä pukeutua tanttamaisiin klassikoihin seuraavat 50 vuotta ja nuorempana voi vielä leikitellä muodin parissa ja kokeilla kaikkea, eikä jämähtää tätilookkiin :))

HUOH. Miksi pitäisi pukeutua johonkin "nuorekkaampaan" jos se ei vastaa omaa esteettistä silmää? Ei sitä tiedä minkälaisesti  he sitten pukeutuvat vanhempina. Muodit muuttuvat koko ajan. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat