Kommentit (14)

mina.vain

Itse nunnutin lapsena enkä vieläkään tiedä että mitä se on ja mistä se on peräisin, pidän itse sitä hämmentävänä, miksi se tuo lohtua? Joskus vielä aikuisenakin (26v) untuu että enemmänkin nunnutan kuin masturboin.

N28

Millä ihmeen perusteella tässä sanotaan, että pieni lapsi ei muka kykene orgasmiin? Kyllä minä muistan "unnuttaneeni" pikkulapsena (n.2-4v) niin kauan, että laukesin. Eli sain orgasmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen perusteella tässä sanotaan, että pieni lapsi ei muka kykene orgasmiin? Kyllä minä muistan "unnuttaneeni" pikkulapsena (n.2-4v) niin kauan, että laukesin. Eli sain orgasmin.

Samaa ihmettelen. Tarkoitetaanko poikia? Tytöillähän ei tapahdu mitään fysiologista/anatomista muutosta joka mahdollistaisi orgasmin vasta murrosiässä. 

biologi

Vierailija

Mitä eroa on itsetyydytyksellä ja tuolla typerällä"unnutuksella"?Sanakin on idioottimainen.Mulla tulee mieleen lapsuuteni Aapisessa ollut satu"Nuhanunnu",joka ei "reippaita lapsia kiinni saa".

En siis tiedä muuten eroa,kuin että aikuiset ja nuoret itsetyydyttää ja lapset unnuttaa.Unnunnun.

Vierailija

Ei pidä paikkaansa etteikö unnutus voisi johtaa laukeamiseen lapsilla. Tytöillä ainakin voi, pojista en tiedä. Unnutin niin pienestä asti kuin vain pystyn muistamaan, yleensä loppuun asti. Oman kokemukseni perusteella olen melko varma että unnutus liittyy yksin nukkumiseen ja siitä aiheutuvaan turvattomuuden tunteeseen, jolloin toiminnosta siis haetaan turvaa. Nyt kun on omia lapsia, olemme aina nukkuneet perhepedissä (vanhin 7v.) ja jokaista lasta imetetty pitkään, myös öisin. Kukaan lapsista ole koskaan unnuttanut, ei kotona eikä päiväkodissa. Perusturvallisuuden tunne siis luotu kotona (perhepeti + pitkä imetys = biologinen normi). Kiinnostaisikin tietää, onko muissa "perhepetitalouksissa" havaittu unnutusta, eli voidaanko kokemukseni yleistää?

Poikien äiti

Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa etteikö unnutus voisi johtaa laukeamiseen lapsilla. Tytöillä ainakin voi, pojista en tiedä. Unnutin niin pienestä asti kuin vain pystyn muistamaan, yleensä loppuun asti. Oman kokemukseni perusteella olen melko varma että unnutus liittyy yksin nukkumiseen ja siitä aiheutuvaan turvattomuuden tunteeseen, jolloin toiminnosta siis haetaan turvaa. Nyt kun on omia lapsia, olemme aina nukkuneet perhepedissä (vanhin 7v.) ja jokaista lasta imetetty pitkään, myös öisin. Kukaan lapsista ole koskaan unnuttanut, ei kotona eikä päiväkodissa. Perusturvallisuuden tunne siis luotu kotona (perhepeti + pitkä imetys = biologinen normi). Kiinnostaisikin tietää, onko muissa "perhepetitalouksissa" havaittu unnutusta, eli voidaanko kokemukseni yleistää?

No, ei voi yleistää että perhepeti ja pitkä imetys estäisi. Ystävän perheessä näin ja silti nuorin unnuttaa. Meillä taas imetykset loppuneet lyhyeen ja lapset nukkuneet omissa sängyissä ihan turvallisuus syistä aina ja reilu vuoden ikäisistä omissa huoneissa, eikä ole unnuttaneet.

Vierailija

Poikien äiti kirjoitti:
No, ei voi yleistää että perhepeti ja pitkä imetys estäisi. Ystävän perheessä näin ja silti nuorin unnuttaa. Meillä taas imetykset loppuneet lyhyeen ja lapset nukkuneet omissa sängyissä ihan turvallisuus syistä aina ja reilu vuoden ikäisistä omissa huoneissa, eikä ole unnuttaneet.

Ok, kiitos vastauksesta. Mutta tähänastisten vastausten perusteella ei kyllä vielä voi vetää johtopäätöstä siitä että voiko tässä asiassa yleistää vai ei. Tarvittais isompi otos eli enemmän vastauksia, ja toisaalta tämä on epäluotettava foorumi tällaiselle "tutkimukselle" :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat