Mikä hiton oletus se on,että ei-niin-kaunis nainen on alistuva ja mukava

Vierailija

Mä ainakaan ole. Älä oleta. Mun itsetunto on melko hurja, joten en mä mikään alistuva ole,todellakaan.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Miehillä on halu kontrolloida. Luulevat, että yhteiskunnan paineiden takia ei-niin-kaunis olisi helpommin manipuloitavissa, hyväksikäytettävissä tai kontrolloitavissa oletetun, tavallista naista heikomman itsetunnon takia.

Vierailija

Jostain syytä mä melkein uskon, että munkaltasilla on parempi itsetunto kuin ns. "neutraaleilla" naisilla. Ja että me vaaditaan miehiltä komeampaa ulkomuotoa, ja tavalliset tyytyy vähempään -ap

Vierailija

Kukas niin olettaa? Yleensä ei-niin-kauniilla naisilla itsetunto on nimenomaan hyvä, koska se on rakentunut terveellä tavalla eli tiedon ja osaamisen varaan. Ulkonäkökeskeiset ihmiset ovat usein todella epävarmoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kukas niin olettaa? Yleensä ei-niin-kauniilla naisilla itsetunto on nimenomaan hyvä, koska se on rakentunut terveellä tavalla eli tiedon ja osaamisen varaan. Ulkonäkökeskeiset ihmiset ovat usein todella epävarmoja.
Niin. Paitsi että mä olen siinä mielessä hyvin pinnallinen että miehissä arvostan eniten komeutta, ja isoa munaa. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Olen itse sellainen ei-niin-kaunis nainen ja ennen hyvin epävarma, koska uskoin kaikki haukkumiset ja kritiikin mitä miehet minulle ulkonäöstäni kertoivat. Ei auttanut harrastukset, muu osaaminen tai korkeakoulutus.

Vasta nyt, kun olen hankkinut itselleni itsetunnon olen itsevarma ja sekös miehiä vituttaa kun en enää usko mukisematta miesten negatiivisia kommentteja ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Olen itse sellainen ei-niin-kaunis nainen ja ennen hyvin epävarma, koska uskoin kaikki haukkumiset ja kritiikin mitä miehet minulle ulkonäöstäni kertoivat. Ei auttanut harrastukset, muu osaaminen tai korkeakoulutus.

Vasta nyt, kun olen hankkinut itselleni itsetunnon olen itsevarma ja sekös miehiä vituttaa kun en enää usko mukisematta miesten negatiivisia kommentteja ;)

Sama juttu. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
mistä tulee olettamus, että alistuva on sama kuin mukava ja että hyvän itsetunnon omaava ei ole mukava?
Öhhöm? Kuka niin väittää? -ap

Vierailija

Minua on usein huvittanut sama asia. Tuntuu että miehet luulevat vähän liikoja itsestään ja merkityksestään meidän naisten maailmassa, jos kuvittelevat että naisen itsetunto ja arvo riippuu ns. markkina-arvosta heidän silmissään. 

Itse olen varsin ruma, ja jo koulussa siitä kiusattu. Mutta minuapa tämä asia ei ole teini-iän angstien jälkeen haitannut pätkääkään. Minä olen sitten käyttänyt omia vahvuuksiani, joita ovat esim. matemaattis-looginen älykkyys, ja menestynyt akateemisissa opinnoissa ja uralla liike-elämässä. Minulla on kaikkea mitä keksin haluta elämässäni, ja sitten huvittaa kun joku keskiverto miekkonen kuvittelee, että koska olen RUMA, niin minun pitäisi jotenkin olla nöyrä ja TYYTYÄ automaattisesti häneen tai melkein keneen tahansa mieheen. Koska naisen ainoa arvohan ilmeisesti on siinä "saako" miehen ja millaisesta joukosta miehiä voi valita.

Minä olenkin hämmästyttävä tapaus noille, koska minä en edes ole koskaan halunnut miestä. Seksin suhteen riittää oma apu, joten mieluummin keskityn uraani ja muihin asioihin kuin parisuhteen etsimiseen. Lapsia en ole koskaan halunnut. Monet miehet suorastaan pelkää tällaista naista, joihin heillä ei ole mitään valtaa siksi, koska en heiltä yhtään mitään tarvitse enkä halua.

Vierailija

No kun OSALLE naisista nyt vaan todella tuntuu olevan tärkeintä näyttää, että he saavat miesseuraa ja itsetunto riippuu täysin siitä.

Luulevat (jotkut) naisetkin saavansa minut tekemään mitä vain vaan siksi, etten ole komea ja innostun heti, jos nainen katsookin minuun päin.

Vierailija

Minä taas oletan, että "ei niin kauniin naisen" kanssa seksi on villiä ja eläimellistä eritteiden vaihtoa, sellaista luolamies-seksiä. Älkää pyyhkikö tätä kuvaa mielestäni, sillä kyseinen kuva on varsin kiihottava ja saa minut haaveilemaan rumemmistakin naisista niiden ilkeiden kauniiden sijaan.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat