Huvittavaa kun naisten lenkkeilytrikoista näkyy pikkuhousujen rajat läpi

Vierailija

Ettekö tienneet että stringit on keksitty?

M26

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Hyi stringit! En koskaan käyttäisi stringejä lenkillä, ihan voit ite lenkkeillä stringit jalassa.
Mulla on musta ohuet saumattomt pikkarit. Ei varmasti näy saumat läpi kun niitä ei ole.

Vierailija

Mikä siinä huvittaa? Juoksen aina normaalit alushousut päällä. En ole koskaan ajatellut, että mitähän joku muu ajattelee alushousuistani. 

Vierailija

Joo, tosi kiva onkin lenkkeillä, kun stringien naru hiertää persvakoa. Mutta tietenkin lenkkeilyn päätarkoitus on olla hemaisevan näkönen miesten mielestä.

Vierailija

Ei varmasti näin noissa saumattomissa. Ne on niin ohutta kangasta ja niissä ei niitä saumoja ole. Olen kyllä peilistä tämän tarkkaan katsonut.

Vierailija

Kun mua ei vaan kiinnosta pätkän vertaa, näkyykö alkkareiden rajat vai ei. Jos toi nyt jotain huvittaa niin yksi ja hailee mulle.

Vierailija

Kumma kyllä ainoat miehisiä muotoja salaamattomat tyypit ovat sukkahousuhiihtäjiä. Lenkkeilijöillä sun muilla on aina jotain lepattavaa näkösuojana.  Naisille on tarjolla vain kamelinvarvashousuja. Oletteko muuten huomanneet, että amerikkalaisen jalkapallon pelaajien housuissa on topattu haarakiila edessä ja takana kätkemässä sekä miehiset muodot edessä että persvaon takana? Putkimiehen pyöräteline EI saa näkyä.

Vierailija

Tästä tuli mieleen, kun kerran häkellyin todenteolla. ABc:n parkkipaikkalla vastaan käveli perhe, jossa isukilla oli tiukkaakin tiukemmat pyöräilytrikoot jalassa ja niiden läpi paistoi ihan hervoton lerssi! Mies vaikutti olevan myös hyvin tietoinen ja ylpeä tästä näkymästä, mun mielestä se oli melko etovaa...

(mua ei kylä kenenkään alushousujen rajat mitenkään häiritse.)

Vierailija

Normaalisti käytän stringejä, mutta en lenkkeillessä. Ei vähempää voisi kiinnostaa jos joku huomaa rajat mun housujen läpi, oon muutenkin aina niin hikinen, että ei sillä ole mitään väliä miltä näytän.

Vierailija

Hihhitihuuhii... Oikein pikkarit näkyy, hurjaa! Itse käytän stringejä, mutta ei voisi vähempää kiinnostaa toisten pikkarinrajat. Mulla on katsos elämä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat