Onko jo liian suuri ikäero nuoressa suhteessa?

Vierailija

Eräs tyttö lähetti minulle netin kautta viestin että tulisinko kahville koska haluaisi tavata, ja itse kyllä mietin tätä hetken koska on niin nuori verrattuna itseeni. Elikkä olen 19v/96 ja tyttö on 15/00. Ennen kuin menin tapaamaan häntä kysyin kyllä että eikö minun ikäni haittaa häntä,hän sanoi että ei iällä ole niin merkitystä,ja ei edes halua oman ikäisen kans seurustella. No menin kuitenkin tapaamaan häntä ja ollaan muutamat kerrat tavattu nytten ja samalla hänen vanhempansa,niitä ei ole haittanut tämä ikäero. Ja muutenkin tytön seurassa on helppo olla,pystynyt olemaan rentona hänen kanssaan heti alusta lähtien,juttua tulee ihmeen paljon,eikä tarvi pelätä mitä uskaltaa sanoa ja on ainakin vaikuttanut tosi mukavalta ihmiseltä ja muutenkin olen saanut semmoisen käsityksen että on todella ikäistään vanhempi. Minulle tämä ikäero ei ole ongelma,vaan se että tämä TULEE aiheuttamaan toisille ihmisille ''mielipahaa'',koska jos rupeasin seurustelmaan niin sanoisivat että seurustelen lapsen kanssa/tyttö on liian nuori minulle tai minä liian vanha hänelle. Kavereilta saan varmasti kuulla vittuilua tästä koska no ne on just semmosia.. Mutta kysymys kuuluu onko tämä liian suuri ikäero tämän ikäisenä? Ps. Pedofiili komenttia odotellessa.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Mikä on motiivisi kysellä tällaista täällä niinku ihan _oikeasti_? Jos kerta kaikki on hyvin ja vanhemmatkin hyväksyy. Taitaa olla taas vaan PROVO. Älkää ihmiset edes vaivautuko vastaamaan tähän.

Vierailija

Tuo on just siinä kintaalla ja riippuu paljon naisesta. Kehitys niin henkisesti ja fyysisesti naisilla on tutkitusti 2-3v miehiä nopeampaa. Tuo nopeampi kehitys on syy miks monet naiset kokee omanikäiset liian epäkypsinä.

Ei teidän ikäero mikään tavaton ole.

Vierailija

Jos teistä tuntuu molemmista aidosti hyvältä, älkää kuunnelko muiden kommentteja.
Minulla ja miehelläni on 19 vuotta ikäeroa, alussa ihmiset olivat meitä kohtaan kamalia, siis ihan hirveitä. Nykyään olemme ystäväpiirissä ainoa pari jotka ovat vielä onnellisesti naimisissa. Enemmän sitä alun kestämistä on juuri miehellä, joka saa ne pedofiilihaukut ja muut niskaansa. Te kuitenkin tiedätte itse miten asia oikeasti on.
Toivon teille kaikkea hyvää.

Vierailija

Tämä ei ole todellakaan PROVO. Vaan haluan kysyä muiden mielipiteitä asiasta,koska okei olen hieman epävarma että voisiko tästä tullakin jotain vakavempaa,liikaa toisten mielipiteet asiasta vaivaa mua vaikka ei niillä pitäisi olla merkitystä.

Tosin trollejahan suurin osa vastaajista kuitenkin on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole todellakaan PROVO. Vaan haluan kysyä muiden mielipiteitä asiasta,koska okei olen hieman epävarma että voisiko tästä tullakin jotain vakavempaa,liikaa toisten mielipiteet asiasta vaivaa mua vaikka ei niillä pitäisi olla merkitystä.

Tosin trollejahan suurin osa vastaajista kuitenkin on.

Edelleenkin uskon, että tämä aloitus on provo, koska hyvin tiedetään, että täällä AV-palstalla pyörii näitä ikäeroaloituksia päivittäin joita ihmiset tuomitsevat kilpaa. Mutta okei, voin vastatakin. En hyväksy, 4 vuotta on liian iso ikäero tuossa elämänvaiheessa. Lisäksi minun on hankala uskoa, että 15v. tyttö aidosti pitää itseään noin paljon vanhemmasta pojasta. Itse seurustelin tuossa iässä vain 2 vuotta vanhemman pojan kanssa ja se oli sopiva ikäero. Sitäpaitsi eikös tuo ole lakia rikkova ikäero?

Uskon vakaasti, että olet taas vain joku teinitytöistä unelmoiva lassukka, joka taas keksi tehdä tällaisen "hyväksykää ikäerot, yhyy!"-aloituksen. Agendasi ei toimi.

Vierailija

Käytännössä tyttö on henkisesti siis 17-18v voi olla jopa vanhempi kun vaikuttaa kypsältä. Kysymys onkin nyt se oletko sinä rakas ap liian lapsellinen suhteeseen? Itse olen miestäni 10v nuorempi ja päivittäin mietityttää millainen kakara se on. Ikää lähes 50v ja silti 16v poikani ei juuri siitä eroa.

Vierailija

Kaikennäköiset, -ikäiset, -väriset, -sijaintiset  ja -taustaiset ihmiset voivat lain puitteissa seurustella. Miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta tämän vaikeampaa?

Vierailija

Miten joku voi kiinnostua alaikäisestä? Hyh hyh.. mulla on 15v. lapsi.
Jos joku aikuinen yrittäisi seurustella mun 15v. lapsen kanssa niin vetäisin turpaan.

Teineille on ihkuu tavata vanhempaa poikaa.

Vierailija

Eiköhän tuo ole teidän oma asianne. Hankaluuksia voi olla lähinnä siinä, että sinä olet jo täysi-ikäinen, pääset baareihin yms. ja tyttö ei vielä moneen vuoteen. Itse en aikoinaan halunnut seurustella itseäni useamman vuoden vanhemman pojan kanssa, koska en itse ollut vielä valmis seksiin 15-vuotiaana ja arvelin, että poika ei jaksaisi odottaa ehkä vuotta, kahta, että olisin valmis. Mutta kypsyystasostahan paljon riippuu, onko tyttö kypsempi ikäisekseen ja oletko sinä ehkä hieman jäljessä ikäisistäsi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi kiinnostua alaikäisestä? Hyh hyh.. mulla on 15v. lapsi.
Jos joku aikuinen yrittäisi seurustella mun 15v. lapsen kanssa niin vetäisin turpaan.

Teineille on ihkuu tavata vanhempaa poikaa.

Meille on tullut tämä "isi vahtii mua haulikon kanssa" -meemi suoraan yhdysvaltalaisista elokuvista ja sarjoista, joka on äärettömän tekopyhä ja hurskasteleva kristitty keskustelukulttuuri. Useimmat ovat vain liian tyhmiä tiedostaakseen asian. Väittäisin, että 90-luvulla ei tätä vielä ollut.

Vierailija

Älä koske tyttöön ennen kuin täyttää 16 koska syyllistyt muuten lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Jos teillä esim tulee riitaa ja tyttö itkee vanhemmilleen niin voivat hyvinkin nostaa syytteen jos olette edes suudelleet. Plus se on rikos jo itsessään olipa ihmiset ikäerosta mitä mieltä tahansa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat