Kytkimen osat Saksasta 300, merkkiliikkeestä 900

Vierailija

Joku vetää välistä, mutta kuka? En millään keksi.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

No tuota niin, jos täällä Saksassa käytät merkkihuoltoa niin kyllä se maksaa (osat ja työ) kuten Suomessakin. Riippuu tietenkin merkistä ja mallista mutta halpaa se ei ole täälläkään!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tuota niin, jos täällä Saksassa käytät merkkihuoltoa niin kyllä se maksaa (osat ja työ) kuten Suomessakin. Riippuu tietenkin merkistä ja mallista mutta halpaa se ei ole täälläkään!

Kysymys oli osista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku vetää välistä, mutta kuka? En millään keksi.

Oliko siis Saksassa tismalleen sama alkuperäinen varaosa? Kyllähän sä Suomestakin saat tarvikeosia murto-osa hinnalla merkkivaraosaan verrattuna.

Hyvä esimerkki kun mulla oli Laakkosella Passatti huollossa, niin huoltopäällikkö soitti, että nää etujarrupalat alkais oleen jo kohtuullisen lopussa, että vaihdetaanko. Ihmettelin, että johan ne pian on lopussa ja että mitäs se kustantais. Huoltopäällikkö innoissaan selitti, että normisti ne olis 320 euroa, mutta nyt heillä on tarjous, jolla lähtis 10 pinnaa pois. Siihen työt päälle, niin ois kustantanut noin 500 euroa. Ei tullut kauppoja. Kyseisillä "kohtuullisen lopussa" olleilla jarrupaloilla ajoin vielä yli 20 000 kilometriä, jonka jälkeen ostin motonetista uudet 35 eurolla ja vaihdoin ne itse. Vaihtotyöhön meni alle tunti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Itsekin tilaan autonosat Saksasta. Ihan suomenkielinen palvelu. Hinnat puolet halvempia.

Mikä nettisivu?

ihan kirjoitat varaosat Saksasta ja johan pääset keskusteluun jossa mainitaan tämä pulju.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vetää välistä, mutta kuka? En millään keksi.

Oliko siis Saksassa tismalleen sama alkuperäinen varaosa? Kyllähän sä Suomestakin saat tarvikeosia murto-osa hinnalla merkkivaraosaan verrattuna.

Hyvä esimerkki kun mulla oli Laakkosella Passatti huollossa, niin huoltopäällikkö soitti, että nää etujarrupalat alkais oleen jo kohtuullisen lopussa, että vaihdetaanko. Ihmettelin, että johan ne pian on lopussa ja että mitäs se kustantais. Huoltopäällikkö innoissaan selitti, että normisti ne olis 320 euroa, mutta nyt heillä on tarjous, jolla lähtis 10 pinnaa pois. Siihen työt päälle, niin ois kustantanut noin 500 euroa. Ei tullut kauppoja. Kyseisillä "kohtuullisen lopussa" olleilla jarrupaloilla ajoin vielä yli 20 000 kilometriä, jonka jälkeen ostin motonetista uudet 35 eurolla ja vaihdoin ne itse. Vaihtotyöhön meni alle tunti.

Tismalleen sama alkuperäisosa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota niin, jos täällä Saksassa käytät merkkihuoltoa niin kyllä se maksaa (osat ja työ) kuten Suomessakin. Riippuu tietenkin merkistä ja mallista mutta halpaa se ei ole täälläkään!

Kysymys oli osista.

Aivan ja niin oli vastauksessanikin kyse. Mitä et tajunnut? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä on kytkimen osat???

Niitä osia, joista kytkin on kasattu. Tietysti...

Kytkinlevy, paineasetelma, painelaakeri...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kytkimen osat???

Niitä osia, joista kytkin on kasattu. Tietysti...

Kytkinlevy, paineasetelma, painelaakeri...

Olipa hyvä vastaus, mitä ovat kytkinlevy, paineasetelma ja painelaakeri??? viesteitä ymmärsin että auton osia, mutta tuntuu omituiselle keskustella vauva-palstalla uton osista!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kytkimen osat???

Niitä osia, joista kytkin on kasattu. Tietysti...

Kytkinlevy, paineasetelma, painelaakeri...

Olipa hyvä vastaus, mitä ovat kytkinlevy, paineasetelma ja painelaakeri??? viesteitä ymmärsin että auton osia, mutta tuntuu omituiselle keskustella vauva-palstalla uton osista!

Aihe vapaa... Sisältää myös sellaisia aiheita joista et välttämättä ymmärrä mitään. Ei sinun tarvitse keskustella jos ei kiinnosta tai et ymmärrä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota niin, jos täällä Saksassa käytät merkkihuoltoa niin kyllä se maksaa (osat ja työ) kuten Suomessakin. Riippuu tietenkin merkistä ja mallista mutta halpaa se ei ole täälläkään!

Kysymys oli osista.

Aivan ja niin oli vastauksessanikin kyse. Mitä et tajunnut? 

Sitä, miksi sotkit mukaan työn.

Vierailija

Tilasin renkaat Saksasta. Suomessa sarjan hinta 900€, saksasta kotiin toimitettuna 490€. Suomessa valmistetut renkaat, eli kun niitä käyttää mutkan Saksassa, niin hinta puolittuu. Outoa toimintaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on kytkimen osat???

Niitä osia, joista kytkin on kasattu. Tietysti...

Kytkinlevy, paineasetelma, painelaakeri...

Olipa hyvä vastaus, mitä ovat kytkinlevy, paineasetelma ja painelaakeri??? viesteitä ymmärsin että auton osia, mutta tuntuu omituiselle keskustella vauva-palstalla uton osista!

Täällä AIHE VAPAA osiossa keskutellaan aika paljon muustakin kun vauvoista. Vai miten kestoaiheet mamut/anaaliseksi/pakkoruotsi jne. liittyy vauvoihin?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat