Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempikin nainen voi olla kaunis, mutta vain nuoret ovat pantavia

Vierailija

Rypyt eivät vaan herätä himoja miehissä, onhan se biologiaa. Eihän päälle 30-vuotiaat voi edes pukeutua seksikkäästi näyttämättä naurettavilta. Heillä on erilaista kauneutta, ei sellaista joka nostaa hepin pystyyn ensivilkaisulla.

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Sama miesten suhteen. Yli 30-v on yleensä houkuttelevampi paksun lompakon ja muun materian suhteen mutta seksihimoja se ei herätä koskaan samalla tavalla kuin nuori kolli. Siks mulla onkin 40-v rikas aviomies ja 21-v rakastaja.

Vierailija

Ei mua haittaa se vaikka muut miehet ei mua 42v naista panisikkaan, riittää kun oma mieheni jaksaa panna useamman kerran viikossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mua haittaa se vaikka muut miehet ei mua 42v naista panisikkaan, riittää kun oma mieheni jaksaa panna useamman kerran viikossa.

Näinpä. Kerropa Ap ikäsi? Uskotko tosiaan, että 18-vuotiaan pitäisi pystyä ajattelemaan vanhempiensa ikäisiä seksuaalisesti? Pysypä niissä teineissä vaan.

Vierailija

Kolmosen kanssa vähän samoilla linjoilla. Ei mitään merkitystä ap:n ja muiden mielipiteillä, kun en heiltä mitään kaipaakaan. Ihana, rakas oma mies riittää ja hänen elämänkokemuksellaan tuskin nautittaisiin 20-vuotiaiden aloittelijoiden räpellyksestä. Ja aivan samoin ajattelen minäkin. En kestäisi ap:n kaltaisia keskenkasvuisia vähän yrittämässä jotain seksin kaltaista

Vierailija

Mulle sopii hyvin, koska etsinkin miehistä rakkautta. Minusta mies, joka haluaa minua koska olen pantavan näköinen on mikromunien kuningas eikä sellainen mikromuna kiinnosta mua pätkääkään.

Vierailija

Hih. Kyllä vanhempikin nainen voi olla tosi kuuma ja pantavan näköinen, seksikäskin. Olen esim nähnyt 6-kymppisen nausen laulamassa feveriä ja oli kyllä todella kuuma. Paula Koivuniemikin on nykyään paljon kuumempi kuin nuorena.

Se, mitä juuri ap ajattelee, on mulle ihan sama. Se mies, jolla on väliä pitää mua kuumana. Ja muuten, viime viikolla kuulin myös ravintolassa olevani sitä vieraalta mieheltä. Terkuin lähes 5-kymppinen nainen

N 43

Kuule ap, sun täytyy vain sitten etsiä itsellesi sellainen nuori pantavan näköinen nainen ja kaikki ovat tyytyväisiä :)

Vierailija

Voi harmi, jos näin koet. Elämänkokemusta omaavilla naisilla on nimittäin myös elämänkokemusta pedin puolella ja heistä saattaa saada paljon luontevamman ja halukkaamman kumppanin, kuin nuorista naisista. Nuorilla usein on kompleksia  ja epävarmuutta siitä ja tästä. Mutta paina sä vaan niitä nuoria ja anna viisaampien nauttia kokeneemmista :D

Vierailija

Olen 28-vuotias nainen ja tiedän parhaiden päivien olevan ohi. Aviomiehet eivät pane himosta vaan kun ei muuta ole tarjolla.
Olenko ainut nainen joka myöntää tosiasiat? Parikymppiset nyt oikeesti on yleensä kuumia, me vanhemmat emme samalla tavalla käännä päitä :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat