Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paskansin ja käsin tänään ulos

Vierailija

Niin, kyllä. Aiemmin koirapuistossa oli kova pissihätä, eikä ketään mailla halmeilla. Siellä on pari pimeämpää nurkkaa, joten kävin kyykkypissalla siellä. Noin 3 min kuluttua aitaukseen tuli pariskunta koirineen.

Myöhemmin juoksiessa iski aivan tolkuton paskahätä ja päätin sitten kyykätä yhden pensasrykelmän juurelle, vaikka kotiin oli noin 200 metriä matkaa. Oli vaarana housuun pärähtää. Juuri kun olin vetämässä housuja jalkaan arvelin yhden koiranulkoiluttajan nähneen puskasta nousin, ei auttanut kuin sännätä ryteikköön ja pimeän metsän kautta kotiin.

Että kaikkea se pimeys kuulkaa kätkee sisäänsä! Tämmöistäkin.

T: 3900€/kk tienaava esimiestasolla työskentelevä tyylikäs nelikymppinen

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hupsis, autocorrect taas höpöttää omiaan. Otsikko siis kuuluu paskansin ja kusin.

Ap

Tuo ei ole autocorrectia, vaan ihan sun omia mokia ;)

Vierailija

Hyi! Paskoit omille käsillesi? Ällöttävää? Mikset vaan voinut odottaa kotiin asti, jos olit 200 m päässä? Tietysti asut meidän talossa ja niillä paskakäsillä kosketit kahvaa ja valokatkaisijaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paskansit käsin? Siis kaivoitko sä ulos sen pökäleen? Aika erikoinen tyyli.

Sori. Laitoit korjausviestin samaan aikaan kuin mä, en siis nähny.

Vierailija

Mua niin naurattaa tää päivä. En oo edes kyykkypissannut mihinkään sitten teinivuosien ja nyt yhtäkkiä yhden päivän aikana mun toiminnot on kuin villieläimellä.

Ei tosta käsihommasta nyt tän enempää kannata riemua repiä. Kumma tää juttu on ilman sitäkin.

ap

Vierailija

Niin tyylitöntä wt-hommaa kuseskella minne sattuu. Tuota paskahommaa en usko. Jos yhtään harrastat juoksemista, tempaiset 200 metriä reilusti alle minuuttiin. Kenen suoli ei reilua puolta minuuttia pysty pidättämään, oli miten tyylikäs tyyppi tahansa. Minä juoksen vähän ja hölkälläkin 8-9 km tunnissa mäkisessä maastossa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat