Missä on pipsan uudet hiukset????

Vierailija

Toi uusin postaus. Siinähän on sen samat vanhat hiukset päässä? Mitä ihmettä???

Kommentit (11)

Vierailija

Järkyttävää... Kampaajan jäljiltä näytti aivan eri ihmiseltä. Miksei osaa paria minuuttia laittaa hiuksiansa kun kerta viitsii itseään kuitenkin kuvata blogiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pipsa ei ilmeisesti vaan osaa laittaa hiuksiaan
Mä en usko tuohon. Mä epäilen että Pipsa tekee tahallaan hiuksistaan tuollaiset. Mä näin sen tänään bussissa ja sillä oli laitetut hiukset. Ei sellaiset kuin kampaamopostauksessa mutta ei tuollaisetkaan mitkä tässä uusimmassa postauksessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää... Kampaajan jäljiltä näytti aivan eri ihmiseltä. Miksei osaa paria minuuttia laittaa hiuksiansa kun kerta viitsii itseään kuitenkin kuvata blogiin.
tekee sen tahallaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa ei ilmeisesti vaan osaa laittaa hiuksiaan
Mä en usko tuohon. Mä epäilen että Pipsa tekee tahallaan hiuksistaan tuollaiset. Mä näin sen tänään bussissa ja sillä oli laitetut hiukset. Ei sellaiset kuin kampaamopostauksessa mutta ei tuollaisetkaan mitkä tässä uusimmassa postauksessa.

Lähtee tahallaan Helsinkiin seinästä revityn näköisenä, vaikka osaisi laittautua? En usko.

Vierailija

Selvästi hakee sosiaalista statusta ja nousua merkkilaukuilla, mutta sitten on muuten kuin seinästä reväistyn näköinen. Ei siinä paljon tonnin laukkuja ehdi ihailemaan kun jää suu auki  tuijottamaan leijonanharjaa. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat