Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voimat vähissä. Kuvailkaa arkeanne te joiden kotona asuu psyykkisesti oireileva nuori.

Vierailija

Vertaistukea mulla ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija

Vaikeaa on, mutta pitää muistaa, että aika kyllä korjaa tilanteen. Muuta et voi kuin pyytää nuorelle apua ja toivoa parasta mahdollista lopputulosta. Älä anna syöttää nuorelle lääkkeitä. Masentuneelle vaadi ECT-hoitoa ja terapiaa. Muista vaatia rajoja, vaikka nuori uhkailisi tehdä vaikka mitä itselleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikeaa on, mutta pitää muistaa, että aika kyllä korjaa tilanteen. Muuta et voi kuin pyytää nuorelle apua ja toivoa parasta mahdollista lopputulosta. Älä anna syöttää nuorelle lääkkeitä. Masentuneelle vaadi ECT-hoitoa ja terapiaa. Muista vaatia rajoja, vaikka nuori uhkailisi tehdä vaikka mitä itselleen.

Ohiksena sanon, etten oikein jaksa uskoa, että aika kaikkia korjaa. Mun nuori on nyt oireillut pari vuotta, kuukausi sitten sai lääkityksen, ja hyvä niin, itse huomaan sen vaikuttavan jo jonkin verran. Paremmin pysyy arjen rytmissä mukana. Muutoin tämä elämä on kyllä erittäin kuluttavaa meille muillekin kuin vain sairaalle teinille. Terapiaan pääsy ei ole ihan helppoa ja nopeaa, mutta se on meillä toivottavasti jo edessäpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat