Mies paljastui ääliöksi...

Vierailija

Olen tapaillut yhtä kivaksi luulemaani miestä vähän aikaa, parin kuukauden ajan. Emme ole vielä harrastaneet seksiä, mies on kyllä pari kertaa kysynyt asiasta.

No olimme viettämässä baarissa iltaa miehen ja hänen kavereiden kanssa ja miehen kaveri tulee ympäripäissään selittämään jotain, että pihtaan tahallani. Eli siis mies oli valittanut kaverilleen siitä, että emme ole harrastaneet vielä seksiä. Menin kysymään asiasta mieheltä, että miksi oli sellaista sanonut kaverilleen. Mies pyyteli ensin anteeksi, mutta koska en leppynyt, hän alkoi haukkua minua, kuinka olen takakireä ämmä joka pihtaa hallitakseen. Ja että oikeasti hän haluaa minulta vain seksiä. Suutuin todella paljon ja huusin hänelle päin naamaa ja lähdin pois baarista.

Nyt mies on laittanut välillä anteeksipyyntöviestejä ja välillä haistatteluviestejä, mihinkään en ole vastannut. Harmittaa, että tuhlasin aikaa häneen. Kannattaako sanoa hänelle enää mitään, vai antaa vain olla? Blokkaanko hänen numeronsa?

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

blokkaa. jos ääliöitä etsit niin löytyy vähemmän ääliöitä ja enemmän ääliöitä. valitse siis huolella. tämä mies taas etsii vain seksiä, kiitettävän kauan on kyllä jaksanut roikkua pimpin toivossa, yleensä ääliö luovuttaa paljon nopeammin ja siirtyy jallittamaan seuraavaa. 

Vierailija

Jos et halua olla hänen kynnysmattonaan niin unohda hänet. Ja mitähän hän sitten kavereilleen kertoo kun/jos annat.

Unohda moiset juntit. Niitä kyllä riittää. Mutta maailmassa on paljon ihaniakin miehiä vapaalla. Hyvää kannattaa odotta.

Vierailija

Vastaa että teidän juttu oli tässä, sen jälkeen et vastaa enää mihinkään ja tarvittaessa blokkaat kaikkialta. Idiootti mikä idiootti.

Vierailija

Vähänkö sua vituttaa kun se äijä lemppaa sut pikaisesti seksin jälkeen. "..Olisinpa jättänyt sen silloin baariepisodin jälkeen...". ;)

Vierailija

Luuserimies, koska selkeästi katkera sulle siitä kun ei tule seksiä ja tietää, että ei saa muiltakaan naisilta. Voi luoja mitä ääliöitä on olemassa...

Vierailija

Ei kuulosta kovin tasapainoiselta ihmiseltä. Jos haluat satuttaa itseäsi ja tajuta myöhemmin että teit virheen, jatka. Jos haluat välttyä paskalta ja suojella itseäsi, blokkaa.

Vierailija

Kannattaa olla vastaamatta ja blokata numero kokonaan. Hyvä sinä! Älä tuhlaa minuuttiakaan idioottiin, niitä nimittäin riittää uusiakin ja sitten tulee taas käytettyä turhaan aikaa.

Itsellä samantyyppinen kokemus. Mies ei tosin valittanut kaverilleen, vaan raivosi minulle.

Tapailtiin ehkä puolitoista kuukautta, oletin että meillä oli hauskaa ja mieskin viihtyi, kun itse aina ehdotteli elokuvia, kävelyitä, ravintolaan menemisiä. Sitten kerran olimme iltaa viettämässä baarissa ja saatteli minut lähemmäksi kotia. Erotessa alkoi sättiä ja huutaa ja raivota, että mitä oikein kuvittelen, loputtomiinko luulen että vain tapaillaan ja pitääkö hän minua vaan ystävänä ja vittu, hän on mies ja haluaa seksiä, ei hänellä ole aikaa tällaiseen oleiluun.

Ahaa, mielenkiintoista. Mies ei nimittäin kertaakaan tehnyt aloitetta fyysiseen kontaktiin. Erotessakin seisoi aina kuin puupökkelö, minä halasin häntä puoliväkisin, minä liitin viesteihin suukkoja tai muita hymiöitä, minä olin ainoa joka edes yritti.

Tyyppi on takuuvarmasti poikamies eli asuu yksin. Jos seksiä olisi halunnut, olisi voinut kutsua edes kerran luokseen (minun kotona kun on lapset ja lapsenvahti).

Ja lohduksi muuten sinulle: ihanin mies jonka olen ikinä tavannut, jaksoi odottaa kolme kuukautta. Suhteemme päättyi aikanaan muista syistä, ei siksi etteikö yhdessäolo olisi ollut aina nautinnollista. Taitavalla rakastajalla on aikaa odottaakin. Huonot panijat haluavat päästä asiaan heti, koska tietävät, etteivät pysty naista pitämään eivätkä halua itse ehtiä kiintyä.

Vierailija

Kypsät aikuiset kykenevät keskustelemaan seksistä suoraan ja etsimään molemmille toimivan ratkaisun. Jos ap:n miestä vaivasi, niin olisi ottanut asian suoraan esille, että ovatko hänen ja ap:n arvot seksin suhteen edes samanlaiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mihin sä sitä lettuasi säästelet? Avioehdottomaan avioliittoon kyniäksesi miehen omaisuuden ?

Tässä hyvä esimerkki juuri niistä epätasapainoisista, potentiaalisesti vaarallisista miehistä, joista normaalin ja itseään kunnioittavan naisen tulee pysyä _hyvin kaukana_ jos oma henkinen JA fyysinen turvallisuus kiinnostaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat