Yksittäistapaus Tampereella.

Vierailija

Onnea Tesoma, teidät on rikastettu!
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015110920637308_uu.shtml

Kommentit (10)

Vierailija

Asun tässä Armonkalliossa ja mun on pakko myöntää että lenkit kaupin maastoissa on ollut jäässä jo pitkään, en vaan yksinkertaisesti uskalla mennä sinne. Aina kun katson ikkunasta ulos, niin sillan ylittää lössi ulkomaalaisia miehiä, ei ketään muita.
Muutenkin todella huonoja kokemuksia ko porukasta Marokosta, joten ei kiitos!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On kyllä kiva kun ei täällä Tampereella uskalla yksin kulkea. Asutaan Hervannassa eikä oo varaa muuttaa tällä hetkellä :(

Hervanta on toinen, varsinkin pohjois-Hervanta, vaarallinen alue. Eteläpuolella on paljon enemmän omistusasuntoja joten mamut ei ole vielä sinne suunnannut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kiva kun ei täällä Tampereella uskalla yksin kulkea. Asutaan Hervannassa eikä oo varaa muuttaa tällä hetkellä :(

Hervanta on toinen, varsinkin pohjois-Hervanta, vaarallinen alue. Eteläpuolella on paljon enemmän omistusasuntoja joten mamut ei ole vielä sinne suunnannut.

Joo, etelässä ei ole ollut kai isompia ongelmia. Duossa niitä jo notkuu paljon, välillä laumoja vaeltaa Duon nurkilla.

Itse en halua olla näiden rikastuttajien kanssa missään tekemisissä. Jos yrittää lähestyä tai sössöttää jotain, käskytän pysymään n 2 metrin päässä. Iholle jos yrittää siitä huolimatta niin turpaansa saavat.

Muutaman kerran joku on yrittänyt lähestyä, mutta ymmärtänyt ohjeen pysyä poissa. Tosin n 90kg mies kun olen, se lienee niiden näkökulmastakin riskittömintä.

m35

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Puhui suomea ontuen? Vai murtaen? Voi taivas toimittajien kielitajua nykyään.

pisti kanssa silmään. Eivät enää osaa kirjoittaa. No, ei mikään ihme, kun täälläkin seuraa ihmisten kirjoitustaitoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat