Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaako trans?

Vierailija

Kuka kiihottuu näystä, jossa seksikäs pre-op transnainen ratsastaa kullin päällä ja naisen kulli heiluu puolelta toiselle?

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se olisi aika kiihottava näky. Saisit muakin panna peppuun.

Mielelläni panen, jos saan nuolla ensin ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En mä tykkää katsoa kun transua pannaan, mutta kiihotun kyllä, jos transu panee naista! HOT.

Näin. Lisäksi jotkut harvat transut shopatuissa kuvissa ja pieniresoisissa videoissa voivat näyttää todella naisellisislta ja seksikkäiltä, kullista huolimatta, mutta livenä en ole vielä yhteenkään törmäänyt joka ei riko illuusiota saman tien.

TransSanna

Minä olen transu ja tuntuu ihanalta kun mies laukeaa sisääni, laukean itsekin ilman mitään "käsipeliä". älkää yleistäkö.

Vierailija

Olen käynyt Saksassa useasti ottamassa patukkaa ja antamassa transulle. Upea kokemus ja hakkaa suomalaisen yh-mamman 1000-0.

Vierailija

Shemalen voisi kyllä ottaa kolmanneksipyöräksi. Siinä voitaisiin kokeilla jos jonkinmoista yhdistelmää, esim vaimolle kahta patukkaa samaan aikaan...

päivikkitv

TransSanna kirjoitti:
Minä olen transu ja tuntuu ihanalta kun mies laukeaa sisääni, laukean itsekin ilman mitään "käsipeliä". älkää yleistäkö.

On sinulla Sanna ihanaa, kun olet päässyt tuohon vaiheeseen, että olet löytänyt mukavia miehiä rakastelemaan kanssasi. Itsekin olen pitkän aikaa haaveillut suhteesta miehen kanssa, mutta olen todella arka transu, enkä ole päässyt .nettiyhteyttä pidemmälle.

PeJu

Vierailija kirjoitti:
Kuka kiihottuu näystä, jossa seksikäs pre-op transnainen ratsastaa kullin päällä ja naisen kulli heiluu puolelta toiselle?

Voi voi, kyllä tuo näky kiihottaa !! Muutenkin transnaisten katselu on parasta mitä netistä löytyy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat