Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa nainen joka ei välitä että alapäätäni nuollaan?

Vierailija

Onko muita jotka ei välitä siitä että mies lipittää pinperoa?
Mä en ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa siinä on.

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

En mäkään ymmärtänyt ennen kuin kohtasin miehen joka osasi homman... Ei ollut ihan eka eikä toka äijä.

Vierailija

Sama täällä! En usko, että kyse on siitä, osaako äijä hommansa vai ei. Itseä vaan ärsyttää maata siinä kuuntelemassa sitä litkutusta. Tykkään nussimisesta, en kaipaa edes sormettamista ollenkaan.

Vierailija

Et ole ainoa. Suuseksi kumminkaan päin ei ole mun juttu muutenkaan. Jotenkin vain tuntuu halventavalta lätsäyttää toisen naama sukuelimiinsä kiinni.

Vierailija

Niinpä, jos luonto olis tarkoittanut sen nuoltavaksi, niin naisen pimpero ja sumppi vaihtaisivat paikkaa, tai anus ja sumppi!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama täällä! En usko, että kyse on siitä, osaako äijä hommansa vai ei. Itseä vaan ärsyttää maata siinä kuuntelemassa sitä litkutusta. Tykkään nussimisesta, en kaipaa edes sormettamista ollenkaan.

Tällä tavalla. Patukka se on mikä ratkaisee. Tykkään myös katsella miestä, penis on todella kiihottava. Tykkään keskittyä penikseen ja sen kanssa touhuamiseen.

Ap

Vierailija

Mä tykkään, että kumppanin pää on samalla suunnalla kuin omakin. Mulle läheisyys on tärkeää ja jotenkin se häviää, kun toinen on kaukana alapäässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sä et vaa oo kohdannu viel sellasta joka sen homman taitaa täydellisesti.

Näitä omissa pilvilinnoissaan leijuvia haihattelijoita riittää, melkoinen pellelauma!

Vierailija

Mä ehkä haluaisin kokeilla millaista se olisi jos nainen olisi siellä alhaalla litkuttamassa, jos se olisi jotenkin erilaista?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat