Olen 30-vuotias ja miesystäväni on 21 vuotta minua vanhempi sekä lyhyempi että köyhempi, kysyttävää?

Vierailija

Ni.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Ei kysytävää, ollaan täsmälleen samiksii, paitsi että mies on mua 10cm pitempi sentäs! Ja itsekään en ole enää 30 v. :)
Onnea!

Vierailija

Mulle tulee aina ekana mieleen se miten kurjaa olisi sitten vaikka 60-vuotiaana kun mies olisi jo ihan täysi vanhus ja ehkä laitoksessa. Voi toki samanikäisetkin vanheta fyysisesti eri aikaan mutta epätodennäköisempää.

Meillä miehen kanssa ikäeroa 2kk :D

Vierailija

Päiden räjähtämisestä en ota vastuuta. Mainittakoon vielä, että meistä ei kumpikaan ole myöskään epätoivoinen eikä ruma.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Päiden räjähtämisestä en ota vastuuta. Mainittakoon vielä, että meistä ei kumpikaan ole myöskään epätoivoinen eikä ruma.
Ap
Älä nyt viitsi musertaa ihmisten ennakkoluuloja ja streotypioita enempää, eihän nuo ressukat pysty nukkumaan yöllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee aina ekana mieleen se miten kurjaa olisi sitten vaikka 60-vuotiaana kun mies olisi jo ihan täysi vanhus ja ehkä laitoksessa. Voi toki samanikäisetkin vanheta fyysisesti eri aikaan mutta epätodennäköisempää.

Juu tuota tulee mietittyä, mutta toisaalta minä voin kuolla ensin. En halua jättää tätä rakkautta kokematta vain koska tulevaisuus saattaa olla tietynlainen. Elämää ei voi ennustaa, taivaan kiitos :) Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuuskymppisenä laitokseen? Silloinhan on vielä työiässä...

Omien vanhempien sukulaisteni eliniät huomioiden olettaisin olevani laitosiässä yli yhdeksänkymppisenä. Jos nyt en päätä piakkoin alkaa alkoholistiksi, tai jotain onnettomuutta satu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Wau, sinulla taitaa olla joku kunniallinen syy olla hänen kanssaan yhdessä. Mikä sai sinut kiinnostumaan hänestä?

Miehen äly, erikoinen persoonallisuus, muusikkous, itsevarmuus, poliittisesti epäkorrekti huumorintaju, tyylitaju sekä jumalainen seksi.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ootko itse kaunis ja hyvän luonteen omaava, ns. tasokas nainen? :D

Kaunis olen kyllä, vaikka ylipainoa on joku kahdeksan kiloa. Ja sehän av:lla tarkoittaa automaattisesti rumaa sotanorsua, mutta minä nyt en vaan ole ruma. Olen ystävällinen, hyvinkasvatettu ihminen, musikaalisesti huomattavan lahjakas. Tämä ei ole itsekehua, koska tiedän myös heikkouteni oikein hyvin. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan sinut asian kanssa? Jos olet, niin miksi tulet tänne tekemään aloituksen asiasta?

Kyllä olen, mutta moni muu ei :D Ja provohuutelija, hanki elämä. Se kun voi joskus yllättää.
Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat