Sinä vanhempi mies, joka yrität aina huomattavasti nuorempia naisia, esim. 10-20 vuotta itseäsi nuorempia

Vierailija

Miten suhtautuisit, jos sinulla olisi n. 20-vuotias tytär ja ikäisesi mies yrittäisi iskeä tytärtäsi?

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja taas...

Tähän kysymykseen olisi ihan mukava saada vastaus. Joten jos sulla ei ole asiasta mitään sanottavaa, niin älä avaa keskustelua.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Jos minulla olisi 20v tytär ja hänellä 30v miesystävä, niin ihan OK.

Jos olisi 40v miesystävä, niin toivoisin etteivät ainakaan lapsia tekisi.

Iästä riippumatta haluaisin tavata miehen, jotta näkisin onko hän kunnollinen vai ei, vaikka eihän sitä voi niin helposti päätellä.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saisi tytär vyötä perseelle. Kasvatan mun tyttäristä kunnollisia.

Se vanha mieskö ei olisi syypää mihinkään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainahan sitä voi yrittää, mutta tyttäreni tykkää enemmän tytöistä.

Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka antaa.

Vierailija

En yritä sellaista läheskään AINA, olen vain MYÖS kiinnostunut nuorista (täysi-ikäisistä) naisista, joten en sovi täydellisesti vastaajaksi AP:lle, mutta: en oikein tiedä suhtautuisinko mitenkään ihmeellisesti. Pitäisikö? Miksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas...

Tähän kysymykseen olisi ihan mukava saada vastaus. Joten jos sulla ei ole asiasta mitään sanottavaa, niin älä avaa keskustelua.

Mitä järkeä tässä on, mietitkö sinä muka mitä isäsi, mahdolliset poikasi ja veljesi ovat tehneet tai ovat haaveilleet tekevänsä naisille.

Vierailija

Tää lienee miesten mielestä ihan ok ja normaalia? Heittäisi varmaan joo yläfemmat ja olisi onnellinen, että on saanut uuden kalakaverin. Voivat yhdessä sitten vertailla vaimon ja tyttären pi*lun tiukkuutta. 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat