Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksiä opettajan kanssa

Vierailija

Varmaan tätä on Suomessakin tapahtunut. Olisi kiinnostavaa tietää, että miten kukaan voi joutua tällaiseen tilanteeseen. Sattuuko opettajan näkemään baarissa kännissä, josta sitten kännin syyllä voidaan aiheutua paneskeluun? Vai syttyykö tunteet luokassa ja oppilas lähestyy opettajaansa ja opettaja on niin lassukka, että panee oppilastaan, kun ei muita naisia saa?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Miksipä sitä nuorta lihaa ei panisi, typerähän siinä olisi. Onkos joku nyt mennyt panemaan sinun suosikkiopettajaasi ja itse et ollut tarpeeksi tasokas saadaksesi myös?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksipä sitä nuorta lihaa ei panisi, typerähän siinä olisi. Onkos joku nyt mennyt panemaan sinun suosikkiopettajaasi ja itse et ollut tarpeeksi tasokas saadaksesi myös?

No opettajahan ei saisi harrastaa seksiä oppilaidensa kanssa. Siksi ihmettelen, että miksi kukaan opettaja antautuu tuollaiseen tilanteeseen, kun työpaikan menetys on siinä lähellä, jos asia tulee ilmi. Seksiä nyt saa muualtakin, jos se siitä on kiinni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No opettajahan ei saisi harrastaa seksiä oppilaidensa kanssa. Siksi ihmettelen, että miksi kukaan opettaja antautuu tuollaiseen tilanteeseen, kun työpaikan menetys on siinä lähellä, jos asia tulee ilmi. Seksiä nyt saa muualtakin, jos se siitä on kiinni.

Ja höpöti löpöti löö. Ei tämä ole mikään jenkkikomedia, jossa me elämme.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hassua, miten jotkut tuntuvat kuvittelevan, että jenkkisarjoista opittu lainsäädäntö pätisi myös Suomessa. Jos molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä (nimenomaan täysi-ikäisiä, opettaja-oppilassuhteessa suojaikäraja on 18), ei asia kuulu kenellekään. Eihän tällaista tilannetta tietenkään hyvällä katsottaisi, mutta laitonta se ei ole kuten ei myöskään irtisanomisperuste.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja höpöti löpöti löö. Ei tämä ole mikään jenkkikomedia, jossa me elämme.
Joo, palstan pohjalta moni suomalaisnainen tuntuu elävän jenkkikomedioiden KAUTTA. Ärsyttää ja huvittaa naisten yksinkertaisuus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan tätä on Suomessakin tapahtunut. Olisi kiinnostavaa tietää, että miten kukaan voi joutua tällaiseen tilanteeseen. Sattuuko opettajan näkemään baarissa kännissä, josta sitten kännin syyllä voidaan aiheutua paneskeluun? Vai syttyykö tunteet luokassa ja oppilas lähestyy opettajaansa ja opettaja on niin lassukka, että panee oppilastaan, kun ei muita naisia saa?

Ensiksi sinun pitää määritellä oppilas? 

Sitä paitsi se että joku harrastaa seksiä jonkun kanssa EI tarkoita että hän ei saisi ketään muutakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hassua, miten jotkut tuntuvat kuvittelevan, että jenkkisarjoista opittu lainsäädäntö pätisi myös Suomessa. Jos molemmat osapuolet ovat täysi-ikäisiä (nimenomaan täysi-ikäisiä, opettaja-oppilassuhteessa suojaikäraja on 18), ei asia kuulu kenellekään. Eihän tällaista tilannetta tietenkään hyvällä katsottaisi, mutta laitonta se ei ole kuten ei myöskään irtisanomisperuste.

Itseasiassa potkut tulisi. 

Vierailija

Minulla on ollut suhde entisen oppilaani kanssa urani alussa. Opettaessani kyseistä miestä olin 23 ja hän 18. Välillämme oli ilmeistä vetovoimaa ja meillä oli myös yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Kumpikaan ei kuitenkaan tehnyt mitään asian eteen tuolloin, minä siksi, etten pitänyt sitä sopivana, mies siksi, ettei uskaltanut. Näin hän myöhemmin minulle kertoi. Tapasimme sattumalta uudelleen kolmisen vuotta sen jälkeen, kun olin ollut miehen opettajana, ja tuolloin välillemme syntyi suhde. Kyse ei ollut seksi- vaan rakkaussuhteesta. Suhde päättyi lopulta mm. erilaisten elämäntilanteiden vuoksi, mutta olemme säilyneet ystävinä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa potkut tulisi. 

No ei kyllä tule, jos asiaan ei liity pakottamista, kiristämistä tai muuta hyväksikäyttöä. Erään ystäväni vanhan lukion rehtori on naimisissa entisen oppilaansa kanssa. Suhde oli alkanut tytön opiskellessa kyseisessä koulussa. Toki tällaisessa tilanteessa olisi opiskelijan mahdollisuuksien mukaan hyvä vaihtaa koulua tai ainakin opettajaa, mutta varsinkaan pienillä paikkakunnilla se ei ole aina mahdollista. Monesti opettajat joutuvat näissä paikoissa opettamaan myös omia lapsiaan, mikä on samalla tavalla kyseenalainen tilanne kuin kumppanin opettaminen.

Vierailija

Veljeni harrasti lukioaikanaan tyttöjen liikunnanopettajan kanssa seksiä toistuvasti. Opettaja oli se aktiivisempi osapuoli. En muista mistä tuo mahtoi lähteä tai veli ei tainnut sitä koskaan edes kertoa.

Vierailija

En mä niihin sekaannu, kun ovat oppilaita, vaan katson parhaat päältä ja pokaan sitten myöhemmin baarista. Pojat on kuin sulaa vahaa open käsissä;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat