Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiheuttaako Kaj Kunnas teissä myötähäpeää?

Vierailija

Kaj Kunnaksen esiintyminen ja selostaminen aiheuttaa minussa sekä myötähäpeää että kiukkua ja vaihdankin aina kanavaa kun sen äijän naaman näen ja äänen kuulen. Todella ärsyttävä henkilö.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Yritän parhaani mukaan välttyä näkemästä Kunnasta. Ne olympialätkän itkijäiset olivat myötähäpeän huipentuma.

Vierailija

Kieltämättä myötähäpeä on eka tunne. Mistä tää koko ukko on tupsahtanut? En mä muista kuulleeni häntä kuin pari viime vuotta. 

Vierailija

Ärsyttävin ihminen mitä tiedän, hän ärsyttää minua niin paljon, että joudun vaihtamaan kanavaa jos näen hänet. 

Vierailija

YleFemman puolelta tungettiin kehumaan suomalaisille  kanaville  että kuinka ne ruotsalaiset urheilijat ja seurat ovat niin paljon parempia ja Ruotsi itsekkin on niin hyvä maa.

Vierailija

Ei aiheuta. Kaj on piristävä poikkeus kaikkien tusina-TV-juontajien joukossa. Kunnioitan rohkeutta olla erilainen ja oma itsensä. Tykkään myös Matti "formula" Kyllösestä.

Vierailija

No todellakin aiheuttaa myötähäpeää. Kanava vaihtuu heti, jos hiiri on äänessä.

Ikinä en olisi uskonut, että Hoopi Hännistä surkeampi selostaja olisi mitenkään mahdollinen. Mutta yle onnistui sellaisen löytämään.

Superärsyttävä hiiri.

Vierailija

Tämähän oli jossain pakkoruotsiohjelmassa vaatimassa lisää pakkoruotsia. Eipä ole sen jälkeen sietänyt katsella mokomaa.

Vierailija

Ei? Minä tykkään siitä. Energisen oloinen. Ja on oma itsensä, ei mikään yltiöasiallinen tönkkö. Voisin vaikka panna sen kanssa. N25

Vierailija

- Ei hän aiheuta yhtään sen enempää tai vähempää myötähäpeää, kuin nämä surkuhupaisat yleisradion n.n -urheilulajin erityisasiantuntijat. Tilanne on ainakin minusta toisinaan "hie-man" surkuhupailun puolella, kun toimittaja kyselee tällaiselta erityis-asiantuntijalta, että miten se n.n. peli nyt meni ja mitä on tulevassa pelissä odotettavissa... Yleisradio on monessa hyvä, mutta vähän voisivat miettiä mihin minun(kin) verovaroja käyttävät. 

Vierailija

Silloin kun joku henkilö minua oikein ärsyttää, tiedän että tuolla on ihan oma juttu josta hänen kannattaa pitää kiinni. Taustaan hukkuvia tyyppejä on ihan tarpeeksi, ja hyvä vain että löytyy niitäkin joilla on särmää vetää omaa linjaansa.

Kaj Kunnas on juuri sellainen, en pidä tyyppiä, mutta on vahva oma persoonallisuutensa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat