Pelottaa että treffikumppanilla on pieni muna

Vierailija

Olen tapaillut yhtä miestä ja vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä, mutta vähän pelottaa jos housuista paljastuukin nysä. Ei sillä muuten mutta kun kavereille olen aina sanonut että mitään pikkukulleja en huoli ja jos tämä lupaavalta vaikuttava mies onkin sellainen. Mies on halunnut seksiä jo mutta minä olen torjunut koska pelottaa tietää totuus. En tiedä miten toimia, pitäisikö antaa olla vai riskeerata??

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Huh. Onneksi homoilla ei ole koskaan samaa ongelmaa. Mitat kysytään AINA ja ne ilmoitetaan muodossa 180 / 82 / 17. Jos tavataan baarissa niin jonkun tietyn ihmisen strategiset mitat voi kysyä joltain muulta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pienen munan edut: ei satuta, ei kerskaa, ei pöyhkeile, no itse asiassa, se on rakkauden määritelmä!

Ei sellasella tee vaan yhtikäs mitään.

Pekka32v pieni

Moi olen Pekka 32v ja asun Kempeleellä. Minulla on pieni muna mutta suuri ego.

Harrastan miniatyyrimaalausta ja teekuppien keräilyä.

Sinulta haluan aistikas väreilyä tiukkaa otetta asioihin ja luovaa mieltä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pienen munan edut: ei satuta, ei kerskaa, ei pöyhkeile, no itse asiassa, se on rakkauden määritelmä!
Aika monet niistä juuri ovat todella koppavia, ja ilkeitä naisia kohtaan.

Vierailija

Oletko muuten aivan varma itsestäsi? Ovatko rintasi tarpeeksi isot? Onko selluliitin ensimerkkejä havaittavissa? Ja uppoaako tavaraasi enemmän kuin yksi sormi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pienimunaiset nimenomaan kompensoivat tuolla. Ja haluavat naisekseen pienen hiirulaisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet niistä juuri ovat todella koppavia, ja ilkeitä naisia kohtaan.

Mistäs nää urhot oot onkinut, mulla pienimunainen, lipeväkielinen, ihana mies, en vaihtais edes "hevoseen"! Ja simsalabim: yhtäkkiä tajusin sen "ei se määrä vaan se laatu"!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen tapaillut yhtä miestä ja vaikuttaa tosi hyvältä tyypiltä, mutta vähän pelottaa jos housuista paljastuukin nysä. Ei sillä muuten mutta kun kavereille olen aina sanonut että mitään pikkukulleja en huoli ja jos tämä lupaavalta vaikuttava mies onkin sellainen. Mies on halunnut seksiä jo mutta minä olen torjunut koska pelottaa tietää totuus. En tiedä miten toimia, pitäisikö antaa olla vai riskeerata??

Niin tuttua, mutta enään en edes yritä tavata ketään, joka ei ole lähettänyt peniksensä kuvaa. Kiitos luojalle mutta jotkut lähettävät kyrvän kuvan ihan pyytämättä, en nimittäin itse kehtaa pippelikuvia edes pyytää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tutustu hänen vartaloonsa ensin ilman seksiä. Ei heti tarvitse olla mulkkua ottamassa sisään.  

Tuhoon tuomittu yritys, kyllä muna huuleen on se mitä lähdetään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat