Jätin eilen mieheni..

Vierailija

Olen ihan rikki sisältä teimme viidesta vuodesta vuoden eroa ja nyt se päättyi. Rakastan vain entistä enemmänkuin olen koskaan ketään rakastanut ja tiedän etten koskaan tunne kuuluvani niin syväää yhteyttä kehenkään toiseen. :( Mies vain ei tainnut rakastaa minua niinkuin minä häntä valehteli ja petti luottamuksen liian monta kertaa kaikesta huolimatta yritin.. miten jatkaa tästä eteenpäin millon tuska helpottaa tiedän että ero oli ainut vaihtoehto mutta silti sattuu menetin parhaankaverini samalla nyt olen niin yksin henkisesti vaikka fyysisesti olisi muita läsnä. :(

Kommentit (1)

Vierailija

Tervetuloa elämään. Voi olla, ettet ikinä kohtaa vastaavaa rakkautta, tai sitten kohtaat. Mutta kun olette päätöksen tehneet, niin eläkää päätöksenne mukaisesti. Ota opiksi, paina mieleesi ne merkit, joista tunnistat vastaisuudessa samanlaisen miehen. Pahinta olisi toistaa samoja virheitä. Mikäli ennen etsit kaunista ja rikasta, kokeile välillä rumaa ja köyhää. Ehkä se kerma siinä päällä ei oikeasti kerro kakun herkullisuudesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat