Isänpäivälahja vinkki AV-äityleille. Tästä miehesi ilahtuu varmasti!

Vierailija

Antakaa miehelle tänä isänpäivänä jotain mitä hän oikeasti haluaa; takamusta. Anaaliseksi ei ole kivuliasta naiselle jos valmistautuu hyvin. Valmistelutkaan eivät ole vaikea homma, tänään syötte keittoja tai sitten ette mitään ja huomen aamulla ennen miehen herättämistä nopea suolihuuhtelu (onnistuu ihan perus suihkulla). Sitten vain herätätte miehen ja annatte hänen ottaa röpöreikänne! Varmasti ilahtuu ja on muuten sitten aihetta kehuskeluun kun töissä vertailevat isänpäivälahjoja duunikavereiden kesken! :]

T. iskä34:)

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Minusta anaali isänpäivänä on vähän creepy juttu, koska sillä tavalla ei pääse isäksi. Miellän anaalin enemmän poikien omaksi jutuksi, jota kavereitten kanssa harrastelevat.

Vierailija

Mies ei ole minun isä, joten lahja tulee aina lapsien nimissä vaikka minä ne maksankin. Sama homma äitienpäivänä, lahja on lapsilta. Eli huono neuvo.

Vierailija

Meinaat oikeasti, että isät haluavat panna isänpäivänä paska-aukkoon? Sekä muka olis kaikkien toive?
Mä luulen, että sä haaveilet jonkun antavan sun ruskeaan reikään kunnolla keppiä. Miehethän voivat jopa tuntea nautintoa paskareiän höyläämisestä, naiset eivät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Antakaa miehelle tänä isänpäivänä jotain mitä hän oikeasti haluaa; takamusta. Anaaliseksi ei ole kivuliasta naiselle jos valmistautuu hyvin. Valmistelutkaan eivät ole vaikea homma, tänään syötte keittoja tai sitten ette mitään ja huomen aamulla ennen miehen herättämistä nopea suolihuuhtelu (onnistuu ihan perus suihkulla). Sitten vain herätätte miehen ja annatte hänen ottaa röpöreikänne! Varmasti ilahtuu ja on muuten sitten aihetta kehuskeluun kun töissä vertailevat isänpäivälahjoja duunikavereiden kesken! :]

Mun isä on jo yli 80-vuotias. En usko muutenkaan, että hän arvostaisi tollasta isänpäivälahjaa tyttäreltään.

Vierailija

Juuri mietin tätä kun naurattaa kuinka jotkut ajattelevat että äitienpäivänä miehen kuuluisi lahjoa vaimoaan, ja vastaavasti isänpäivänä vaimon pitäisi lahjoa miestään. Eihän se näin mene! Isänpäivänä lapsukaiset tekevät isille isänpäiväkortin, ja äitienpäivänä lapsukaiset tekevät äipälle äitienpäiväkortin. Näin se menee. Toki markkinamiehet ja -naiset haluaisivat että molemmat päivät olisivat täynnä tuhlaamista ja shoppailua :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies ei ole minun isä, joten lahja tulee aina lapsien nimissä vaikka minä ne maksankin. Sama homma äitienpäivänä, lahja on lapsilta. Eli huono neuvo.

Mutta isänpäivänä isää kuuluu hemmotella. Takamuksen antaminen on ehdoton suosikki miesten mielestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juuri mietin tätä kun naurattaa kuinka jotkut ajattelevat että äitienpäivänä miehen kuuluisi lahjoa vaimoaan, ja vastaavasti isänpäivänä vaimon pitäisi lahjoa miestään. Eihän se näin mene! Isänpäivänä lapsukaiset tekevät isille isänpäiväkortin, ja äitienpäivänä lapsukaiset tekevät äipälle äitienpäiväkortin. Näin se menee. Toki markkinamiehet ja -naiset haluaisivat että molemmat päivät olisivat täynnä tuhlaamista ja shoppailua :D

Tätä kaikki aina jaksaa jauhaa mutta aion jatkossakin muistaa lasteni äitiä äitienpäivänä vaikkei se oma äiti olekaan.

Hänet kuitenkin olen valinnut lasteni äidiksi ja hyvän valinnan olen tehnyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko heteroiden anatomia jotenkin erilainen? Ei ole koskaan tullut mieleenkään, että pitäisi anaaliseksin takia syödä keittoja tai tehdä suolihuuhteluita? Ehkä jos olisi joku ripuli meneillään, mutta tuskin silloin olisi seksi mielessä? Mulla ainakin riittää pelkkä liukkari. t. homo

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat