Kokoproteesi immediaattina vai myöhemmin?

Kirpsu

Nyt tarvitaan kiireesti apuja kiperään proteesikysymykseen!

Hammaslääkäri sanoi nyt parisen viikkoa sitten sen mitä olen jo pelännyt jonkun aikaa (apua!!): olisi viisainta laittaa yläleukaan kokoproteesi! Vaikka oli odotettava ihan jatkuvien ja oikestaan jo järjettömien hoitojen vaan jatkuessa, niin silti aikamoiset sydämentykytykset se aiheutti! Huh!

Nyt täytyisi sitten varata kalenteri täyteen aikoja kun aletaan ottaa malleja ja muotteja ja suunnittelemaan asiaa eteenpäin, ja tietysti (apua jälleen!!) ylähampaiden poistoihin! Ja tähän asiaan ja aikataulutuksiin tarvitsisin sitä apua.

Saan itse päättää tehdäänkö proteesi ns. immediaattina eli heti suuhun vai annetaanko poistoaukkojen parantua. Mutta mistäs minä tietäisin kumpi on parempi?? Ei tietysti kauheasti huvittaisi olla viikkoja (ilmeisesti?) ilman ylähampaita, mutta jos se on paljon parempi vaihtoehto? Vai onko? En kai ole ainut, joten miten muut olette tehneet?

Ja sitten se poistaminenkin, eli saan itse senkin valita poistetaanko kaikki kerralla vai useilla eri kerroilla? Huh. Entä miten tämä on muilla tehty?

Pitäisi päättää pian, joten haluaisin paljon vinkkejä pikaisesti! Kiitos! (ja apua vielä kerran!:) Aikamoisen syysjännityksen sai tämä kyseinen hammaslääkärikäynti aikaan, huh, mutta kai tästäkin hengissä selviää? Toivottavasti? :)

Keskiviikkona on seuraava aika ja pitäisi olla päätös, kun hoito alkaa...

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat