Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nenäpäivä - kastuiko Bull Mentula?

AP

Nukkumaanhan sitä mun piti mennä. Kumpi säilyi kuivana, Sarasvuo vai Mentula? Kertokaa nyt, niin tietää kannattaako katsoa uusintaa maanantaina. Itse laitoin 40€ keräykseen ja ostin 4 nenää, ja kävin vielä yhdessä järjestetyssä tapahtumassa, jossa käytin lahjoitettuihin leivonnaisiin ainakin 10€, joten ainakin yritin osallistua keräykseen ja kastella Bullin. Toisaalta olis ollu hyvä, jos molemmat Jarit ois kastuneet, se oli kyllä hartain toiveeni.

Kommentit (7)

Vierailija

Ilmeisesti mä siis nukahdin viimeisen viiden minuutin aikana, koska kattelin lähetystä sängyssä. Suljin kyl telkkarin.... Mut joo, Bullin piti kastua vasta kolmen miljoonan kohdalla, mutta ei se ikinä tullut, joten pudottivat silti, kun loppusumma ilmoitettiin. Areenasta voi katsoa Bull Mentulan putoamisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti mä siis nukahdin viimeisen viiden minuutin aikana, koska kattelin lähetystä sängyssä. Suljin kyl telkkarin.... Mut joo, Bullin piti kastua vasta kolmen miljoonan kohdalla, mutta ei se ikinä tullut, joten pudottivat silti, kun loppusumma ilmoitettiin. Areenasta voi katsoa Bull Mentulan putoamisen.

Tuliko hirveä tulva, kun Mentula putosi?

Vierailija

Minkä helvetin takia ihmiset lahjoittaa rahaa ulkomaille kun Suomalaiset lapsetkin tarvitsevat apua?
Nenäpäivä rahat menee hukkaan.
Plan ostanut mm.uusia Toyotan maastoautoja rahoilla jotka olisi voinut käyttää lasten hyväksi.
Ohjelmassa näkyi tuokin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat