Pakastimen sulatuksesta

1

Kannattaako pakastimen lokerot ottaa pois sulatuksen ajaksi vai ei?

Kommentit (8)

Vierailija

Päättele ihan itse. Pestäänhän ne lokerot ja muut irrotettavat osat, joten ne ehtii pestä ja kuivattaa sillä aikaa kun pakastin sulaa

1

Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan töpseli pois seinästä. Kyllä se muutamassa päivässä sulaa.

Jääkaappi ja pakastin on samassa, ei ole mahdollisuutta pitää ruokia parin päivän ajan parvekkeella. Ei sitä jäätä ole paljon edes kertynyt, joten parin tunnin pitäs riittää.

Vierailija

Mitä väliä sillä on että otatko lokerot pois vai et? Lokerot voisi pestä sulamista odotellessa.

Meillä on nykyisin itse sulattava kaappipakastin, on käytetty pesua varten lämpinä ehkä kahdesti 15 vuoden aikana.

Arkkupakastimen joutuu sulattamaan kerran vuodessa, mutta siellä ei ole mitään irrotettavia lokeroita.

Vierailija

1 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan töpseli pois seinästä. Kyllä se muutamassa päivässä sulaa.

Jääkaappi ja pakastin on samassa, ei ole mahdollisuutta pitää ruokia parin päivän ajan parvekkeella. Ei sitä jäätä ole paljon edes kertynyt, joten parin tunnin pitäs riittää.

Kesti 5 tuntia, tosin oli aikaa edellisestä sulatuksesta.  Sulattaako kukaan useammin kuin 1 kerta / vuosi?

Vierailija

Vesiastia pakastimeen, jossa kuuuumaaa vettä, pakasteet tietty pois ensin. Ei kauan mene, kun pakastimesta alkavat jäät irrota, ne mä skrapaan pois, pyyhin kunnolla ja kuivatan hetken. Sitten vaan pakastin päälle ja kamat sisään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat