Miksi Mickey Rourke oli nuorempana todella komea ja sitten muuttui perseen näköiseksi?

Vierailija

Menikö sillä joku kosmeettinen leikkaus överiksi vai mikä tuli?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Rourke on entinen nyrkkeilijä ja rettelöitsijä, jonka naama on hakattu kasaan useammin kuin kerran. Kasvojen korjaaminen on tehty huonosti.

Vierailija

Pitipä oikein googlata, niin rumaa nimittelyä kyllä otsikossa... ja toden totta; metamorfoosi enkelikasvoisesta miehestä tuollaiseksi turpeaksi ja ilmeisen huonoin taidoin leikellyksi. Huh huh.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rourke on entinen nyrkkeilijä ja rettelöitsijä, jonka naama on hakattu kasaan useammin kuin kerran. Kasvojen korjaaminen on tehty huonosti.

Ei noilla leikkelyillä ole aikoihin ollut mitään tekemistä nyrkkeilyvammojen kanssa. Tekosyy vain sille, että on sairas ja jäänyt koukkuun plastiikkakirurgiaan totaalisesti.

Vierailija

Mä arvostan pirusti, paljon enemmän nykyään kuin sitä 9 ja 1/2 viikkohömppää.

Joo, elämä ja huonot valinnat näkyy, mutta ei mua haittaa, hyvin se hiihdettyihin kilometreihin verrattuna voi nykyään.

nimim. kiiltokuvapojat ei oo koskaan kiinnostanu

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vanhemmiten ihmisen kasvoista alkaa näkyä luonne. Vaikka se näyttääkin perseeltä, niin se on luonne joka näkyy.

Otapa iltalääkkeesi, niin loppuu se kasvoista luonteen näkyminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä arvostan pirusti, paljon enemmän nykyään kuin sitä 9 ja 1/2 viikkohömppää.

Joo, elämä ja huonot valinnat näkyy, mutta ei mua haittaa, hyvin se hiihdettyihin kilometreihin verrattuna voi nykyään.

nimim. kiiltokuvapojat ei oo koskaan kiinnostanu

"Arvostat" jonkinlaisesta dysmorfisesta ruumiinkuvanhäiriöstä kärsivää ja itsetuhoista ennemmin kuin komeaa ja tervettä? Oletpa sairas.

Vierailija

En tiedä miltä tuo Boston legalin Denny Cranen näyttelijä William Shatner on näyttännyt nuorena mutta tuossa roolissa tekee hetkittäin oikeen pahaa katsoa sen kasvoja.Ovat niiiin kiristetyt että tuntuu kun nahka voisi kohta revetä.Onhan hän tossa sarjassa jo tosin päälle 7kymppinen tiedä sitten miltä näyttää nykyään yli 8kymppisenä.Roolina kyllä ihana ja näyttelijän suorituksena täysi kymppi!

Vierailija

Sillähän oli jo -89 Villi Orkidea elokuvassa kamalat palloposki-implantit. Todella sääli, kun on vuosien saatossa raiskannut naamansa niin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat