Voiko nuori afrikkalainen mies oikeasti rakastua vanhempaan suomalaiseen naiseen?

Vierailija

Siis mun yksi tuttavani löysi lomaltaan romanssin, on itse 50 ja mies on noin 30, miehen ikää en tiedä tarkkaan. Ovat kovinkin rakastuneita ja on ollut puhetta naimisiinmenosta ja muusta. Toinen tienaa muutaman kympin kuussa, toisella vakituinen työ suomessa, oma asunto jne. Olen varoitellut ystävääni ettei mies olisi vaan rahan perässä. Keskustelin asiasta myös poikaystäväni kanssa joka on suunnilleen samanikäinen kuin tuo tumma mies ja hän oli sitä mieltä ettei ikinä voisi tuntea mitään seksuaalista tätä tai naista kohtaan, vaikka nainen ihan perusmukava onkin. Tai siis ettei ylipäätänsäkään haluaisi olla jonkun kanssa joka voisi olla hänen äitinsä. (Poissuljettuna Demi Moore tietenkin). :)

Mitä mieltä olette? Itsestäni tuntuu hullulta ylipäätään että kaksi ihmistä haluavat mennä naimisiin jonkun parin viikon lomaromanssin seurauksena ja varsinkin näin kun asetelma on tämä. Ymmärsin että ajatus naimisiinmenosta on tullut miehen puoleta.

Sivut

Kommentit (190)

Vierailija

Ei se ihan mahdotonta ole, voihan mies kiintyä naiseen ajan myötä, mutta kyllä tällaisissa lomaromansseissa ja pika-avioliitoissa on lähes aina kyse pyrkyristä, joka haluaa paremman elämän itselleen, ja länsimaalainen ihminen on tässä vain väline. Hälytyskellojen pitäisi soida jo siinä vaiheessa, kun toinen ehdottaa avioliittoa parin viikon/päivän tuntemisen jälkeen. Mutta valitettavasti ihastuneet ihmiset voivat olla hyvin sokeita tällaiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan mahdotonta ole, voihan mies kiintyä naiseen ajan myötä, mutta kyllä tällaisissa lomaromansseissa ja pika-avioliitoissa on lähes aina kyse pyrkyristä, joka haluaa paremman elämän itselleen, ja länsimaalainen ihminen on tässä vain väline. Hälytyskellojen pitäisi soida jo siinä vaiheessa, kun toinen ehdottaa avioliittoa parin viikon/päivän tuntemisen jälkeen. Mutta valitettavasti ihastuneet ihmiset voivat olla hyvin sokeita tällaiselle.

Tilastollisesti jotain 90% näistä lomaromanssiliitoista (suomi-ulkomaat) menee puihin, joten suuret ovat riskit varsinkin tässä tapauksessa. Itse arvelisin että parhaat mahdollisuudet ovat ihan toisentyyppisillä pareilla, jotka tuntevat toisensa paremmin, ovat olleet yhdessä kauemmin, ovat samaa sosiaaliluokkaa ja ovat samaa ikäluokkaa,

Vierailija

Minua epäilyttää asiassa se että mies on kohtuullisen "nuori" vielä vaikka viidentoista vuoden päästä jos nyt on 30. Nainen taas on jo eläkeiässä. Eikö tämä mies halua lapsia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tietenkin voi. Onhan Katri-Helenallakin nuorempi mies, joka rakastaa.

Halusiko mies mennä naimisiin Katri-Helenan kanssa kahden viikon tuntemisen jälkeen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos molemmat saa suhteesta mitä tarvitsee niin ei se väärin ole

No maksaisi sitten toyboynsa kulut kokonaisuudessaan itse, eikä hommaisi tälle suomen kansalaisuutta.

Vierailija

No VOI jos sitä kysyt. Mutta todellisuus ihan ilman ikäeroakin on se, että jos maiden ja ihmisten välillä on suuri rahallinen ja rahan tuomien mahdollisuuksien epätasa-arvo, niin tietysti sillä heikommassa asemassa olevalla on yleensä suurempi  motiivi saada ne rahan tuomat etuoikeudet tai kansalaisuus. Mutta ei siihen tarvita köyhää nuorta afrikkalaispojua ja vanhaa suomalaisnaista. Ihan se keskisen brassinainenkin varmaan tykkää keskisestä sen rahan ja mahdollistaman elämän takia. Tässä suhteessa ikäero vain menee "oikein päin" eli nainen nuori, mies vanha. 

Vierailija

Ihan sellaisen asian sitten vielä sanoisin, että eri kulttuureista idea parisuhteista ja avioliitoistakin vaihtelee. Ei ole mitenkään hirveän epätavallista tietyissä mustan afrikan maissa, että mies pitää useampaa kuin yhtä naista... ja pettäminenkin voi olla yleistä ihan uskontoonkin katsomatta. Eli ei välttämättä yksiavioisesti sitoudu vanhempaan naiseen, vaikka eläisikin tämän kumppanina muuten. Ei kaikilla ihmisillä ole sellaista perinteisen romanttista ideaa välttämättä avioliitosta millainen se monilla suomalaisilla on.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat