Mistä johtuu että nautin siitä jos joku nainen inhoaa minua, vaikka en ole tehnyt hänelle mitään pahaa?

Vierailija

Olen siis itsekin nainen.

Kommentit (11)

Vierailija

Koska yleensä ne naiset on kateellisia sulle, täällä yksi samanlainen. Mutta voi tietysti olla jokin muukin miksi inhoavat.

Ja sä nautit siitä että naiset kadehtii sua.

Vierailija

Joo on jotkut miehetkin, ne on yleensä niitä joille olen ollut tyly, eli sanonut suoraan asiat päin naamaa, ja eivät tietenkään pidä siitä.

Esim. Tämä on ihan fakta että yksi "kaverini" lopetti mun kaa tekemisissä olemisen hissukseen, koska miehensä oli kehunut mua hyvännäköiseksi ja että onpa tuo reipas kun jaksaa lenkkeilläkin lastensa kanssa (oma eukko plösö), niin nautin siitä kun joka kerta kun se nainen näkee mut sille tulee varmaan vähä tympee olo ainakin sekunniksi :D Mulla on melkoinen itseluottamus tullut, (olen erittäin hyvännäköinen) ja mua ei hetkauta toisten mielipiteet eikä teot, kunhan ne ei kohdistu mun lapsiin. Säälittää vaa ihmiset joista huomaa että heitä liikuttaa toiset ja toisten mielipiteetT:2

Vierailija

Ehkä olet koppavan tai ylimielisen oloinen tai suhtaudut muihin alentuvasti? En tiedä miksi muuten kukaan inhoaisi ketään ilman syytä, kateellisuus on aika huono selitys, miksi kukaan olisi kateellinen tuntemattomalle josta ei edes tiedä mitään? Tuosta nauttimisesta, onko sulla huono itsetunto, jota kohotat ajattelemalla että muut on vaan kateellisia?

Vierailija

Koko elämäni muut naiset ovat inhonneet mua. Äidistä ja siskoista lähtien. On tietysti joitain ystäviä mutta suurin osa ei musta pidä. Tuhahtelevat, aliarvioivat, ovat ylimielisiä ja vahingoniloisia. Sulkevat myös monesti porukan ulkopuolelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo on jotkut miehetkin, ne on yleensä niitä joille olen ollut tyly, eli sanonut suoraan asiat päin naamaa, ja eivät tietenkään pidä siitä.

Esim. Tämä on ihan fakta että yksi "kaverini" lopetti mun kaa tekemisissä olemisen hissukseen, koska miehensä oli kehunut mua hyvännäköiseksi ja että onpa tuo reipas kun jaksaa lenkkeilläkin lastensa kanssa (oma eukko plösö), niin nautin siitä kun joka kerta kun se nainen näkee mut sille tulee varmaan vähä tympee olo ainakin sekunniksi :D Mulla on melkoinen itseluottamus tullut, (olen erittäin hyvännäköinen) ja mua ei hetkauta toisten mielipiteet eikä teot, kunhan ne ei kohdistu mun lapsiin. Säälittää vaa ihmiset joista huomaa että heitä liikuttaa toiset ja toisten mielipiteetT:2

Ja sua ei liikuta kun jaksat joka kerta tuntea ylemmyyttä siitä että olet jossain ystävääsi parempi? Sinulla ei ole hyvä itsetunto, jos olisi et kokisi tarvetta nostattaa sitä muiden kustannuksella.

Vierailija

voi olla kateus tai sitten olet ylimielenin minä ärsyttää muita naisia. Tykkäät siitä koska silloin olet vaikuttanut kyseisten naisten elämään ja he ovat ajatelleet sinua ja ovat haaskanneet ajatuksiaan sinuun. Ja heidän elämänsä vaikuttaa tylsältä kun on aikaa vihata sinua.

Vierailija

Ehkä pelkäät toisia naisia ja koet heidät uhkana? Olet sitten tyytyväinen, kun pysyvät kaukana inhoamalla sinua, vaikka siihen inhoamiseen ei olisikaan mitään syytä. Tai voihan se syy löytyä myös ongelmallisesta äitisuhteesta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat