Nyt jopa Raisa Räisäsen katoamiseen on kytketty "tummahiuksinen, syntyperältään eteläeurooppalaista tai esimerkiksi turkkilaista muistuttava...

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Vähän haiskahtaa..

muistatko itse, mitä teit vuonna 99 jonain satunnaisena päivänä? Tää kuski muistaa ja muistaapa vielä osoitteenkin. 

Miksi hän kertoo vasta nyt?

Vierailija

Varmasti osoite ja asujien tiedot ovat löydettävissä. Tosin ihmettelen että onko kyseessä ihan aito ilmoitus, koska tuli n. 20 vuotta myöhään. Ihmettelen että vihjettä, joka pystyisi ratkaisemaan asian olisi pantattu noinkin kauan. Poliisihan ei kaiketi edes tiennyt mistä Raisaa pitäisi edes aloittaa etsimään. Tosin joitain todistaja voi pelottaa varmasti ilmoittaa näkemästään, jos pelkää joutuvansa itse koston tai rikoksen uhriksi. Ruotsissa on jengejä, joista varmaan jokainen kaduntallaaja ei haluaisi varmaan omalla nimellään ilmoitella.

Vierailija

Kieltämättä tulee mieleen, ettei ex-rouvan nyxä, joku tummahipiäinen turkkulainen, asu siellä. Mutta luulen poliisin tarkistaneen asian, eivät varmaan joka vinkistä heti ilmoita julkisesti.

Vierailija

Asiasta viidenteen: tietääkö kukaan että jos kerran rikokset vanhenevat niin eikö sitten katoaminen vanhene? Eli kun ei ole rikosta niin asiaa tutkitaan niin kauan että on? Eli toisin sanoen murha ei vanhene koskaan, mutta myöskään katoaminen ei vanhene koskaan? Miten oikein on? Veropetos esim. vanhenee jossain vaiheessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vähän haiskahtaa..

muistatko itse, mitä teit vuonna 99 jonain satunnaisena päivänä? Tää kuski muistaa ja muistaapa vielä osoitteenkin. 

Luultavasti on epäillyt jo vuosia aiemmin, jopa raisan ensimmäisten etsintöjen aikaan kuskanneen tyttöä mutta on jättänyt jostain syystä ilmoittamatta. Tapaus on kuitenkin jäänyt voimakkaana muistiin.

Vierailija

Aivan varmasti on. Voi vittu näitä persuja oikeasti. Alkaa olla KGB-meininkiä tämä. Ilmiannetaan ihmisiä, nyt ihonvärin perusteella ja 20 vuotta myöhemmin. Voi perseet näitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vähän haiskahtaa..

Kertoiko vasta nyt, vai onko kerrottu jo aikaa sitten mutta nyt uudelleen otettu tutkittavaksi.

Vierailija

Kai on aika vahva vinkki tai tutkintalinja, jos se on annettu julkisuuteen. En usko että poliisi antaisi ihan huvikseen tietoa mediaan tästä taksikuskin lausunnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Asiasta viidenteen: tietääkö kukaan että jos kerran rikokset vanhenevat niin eikö sitten katoaminen vanhene? Eli kun ei ole rikosta niin asiaa tutkitaan niin kauan että on? Eli toisin sanoen murha ei vanhene koskaan, mutta myöskään katoaminen ei vanhene koskaan? Miten oikein on? Veropetos esim. vanhenee jossain vaiheessa.

Ei kai vanhene jos epäillään että ei ole kadonnut omasta tahdostaan. Raisan katoamistahan on tutkittu henkirikoksena tai ainakin on ollut vahva epäily henkirikoksesta.

Vierailija

Ajatelkaa jos Raisa on siellä jossain komerossa ollut vankina melkein parikymmentä vuotta. Näitä tapauksia ON olemassa. Joten toivottavasti ei vanhene koskaan!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat